معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با نقد صریح و جدی بر عملکرد رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه در بسیاری از مواقع سیاست رئیس کل دادگستری شاید با حکم قاضی یکی نباشد و با وجود آنکه ما برای پرونده تخلف چند صد تنی توزیع گندم غیربهداشتی اعلام جرم کردیم، حکم برائت برای این پرونده صادر شد.

نقد صریح معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عملکرد رییس‌کل دادگستری استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد صلبی در نشست خبری با خبرنگاران در انتقاد به عملکرد رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: به طور قطع ویدئویی که با صحبت‌های رئیس کل دادگستری دادگستری گلستان با موضوع تخلف بزرگ درباره فضولات حیوانی مخلوط شده با گندم در شهرستان گنبدکاووس همراه بوده را همه شما دیده و اخبارش را شنیده‌اید.

وی ادامه داد: روزهای قبل از این موضوع همکاران ما در معاونت غذا و دارو و شبکه بهداشت، چند صد تن گندم که تقریبا ادامه همین گندم کشف شده توسط دادگستری بوده را کشف کردند و به دستگاه قضایی معرفی شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در بسیاری از مواقع سیاست رئیس کل دادگستری شاید با حکم قاضی یکی نباشد و با وجود آنکه ما اعلام جرم کردیم متاسفانه قاضی رای برائت بر این پرونده را صادر کرد و این گندم‌ها توزیع و از استان خارج شد.

صلبی تاکید کرد: نظر ما براساس نظر کارشناسی و آزمایشگاهی است و تقاضای ما این است هر مقامی اگر قرار است به موضوعی استناد کند براساس نظر کارشناسی و آزمایشگاهی باشد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار