فرماندار گرگان :

فرماندار گرگان به خبر دوطرفه کردن لاین کندرو کمربندی غربی پاسخ داد.

در دوطرفه کردن لاین کندرو کمربندی نقشی نداشتم

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی فرماندار گرگان درخصوص خبری مبنی بر تصویب طرح دو طرفه کردن لاین کندرو کمربندی غربی در شورای ترافیک گرگان اظهار کرد : از زمان تصدی اینجانب در فرمانداری گرگان، هیچ دستور کاری در خصوص این طرح در شورای ترافیک حتی در حوزه کارشناسی نداشته ایم و هیچ بررسی در این خصوص انجام نشده و چندسال است که درحال بهره برداریست.

فرماندار گرگان  گفت: با توجه به احداث پل روگذر در نزدیکی مکان فوق موضوع در اسرع وقت در شورای ترافیک مرکز استان برسی و تصمیم کارشناسی از مسیر قانونی اتخاذ خواهد شد.

پیشتر این پایگاه خبری خطاب به حمیدی نوشته بود :

آقای حمیدی از شما بعید بود!

یه وقتی فرماندار آموزش و پرورشی است و یا از دستگاههای فرهنگی و اجتماعی ، خیالی نیست اما خیلی سخت است که فرماندار شهر قبلا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوده باشد و چنین طرح های عجیب و غریبی در شهر گرگان ببینیم .

قصه تلخ بستن ورودی رستورانهای کمربندی غربی گرگان جنب میدان شهید مفتح است که این روزها خیلی ها را متعجب ساخته است .

البته گفته می شود شورای ترافیک دستور این طرح را داده اما پلیس راهور اعلام کرده که با این طرح مخالف است ، مهندس عارف معاون عمرانی شهردار هم گفته من و شهردار هم مخالف بودیم .

سوال اینجاست که پس چه کسی موافق بود؟

در اینجا انگشت اتهام بی درنگ سمت فرماندار شهر گرگان می رود که چرا با این طرح موافقت کرده است ، فرمانداری که خود مهندس عمران و زمانی رییس سازمان نظام مهندسی استان بوده چرا با دو طرفه کردن لاین کندرو کمربندی غربی ، مسیری خطرناک و تصادف خیز را ایجاد کرده است ؟

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار