فرمانده انتظامی گلستان گفت: پلیس بازوی توانمند نظام در برقراری امنیت است.

پلیس بازوی توانمند نظام در برقراری امنیت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار روح الامین قاسمی صبح شنبه در صبحگاه نیروی انتظامی گلستان اظهار کرد: شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند امین مردم است.

وی افزود: نیروی انتظامی به واسطه نوع ماموریت های محوله بیشتر از سایر سازمان ها با مردم در ارتباط بوده که این موضوع، ضرورت تعامل سازنده و اعتماد متقابل را نشان می دهد.

قاسمی ادامه داد: پلیس یکی از بازوهای قدرتمند نظام است و مردم انتظار دارند که این نهاد از مال و جان آن ها حفاظت کند.

وی امانتدار داری یکی دیگر از ویژگی های نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: نیروی انتظامی دژی محکم برای مردم است و کسی که می خواهد دژ باشد باید امین بوده و اگر امانتدار نباشد نمی تواند به هدف خود برسد.

قاسمی گفت: باید این امانتداری را سرلوحه کار خود قرار داده زیرا اگر این اعتماد از نیروی انتظامی برداشته شود در ایجاد امنیت پایدار موفق نخواهیم بود.

وی با اشاره به تقدیم 300 شهید نیروی انتظامی در گلستان افزود: برقراری نظم و امنیت جامعه و حفظ ارزش ها مهم ترین اولویت پلیس بوده لذا نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد به فعالیت های مجرمانه خود ادامه دهند.

قاسمی با تأکید بر اخلاق و انضباط مداری گفت: نیروی انتظامی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و دفاع از امنیت و آرامش مردم متدین و ولایتمدار استان، با تمام توان و تا پای جان تلاش خواهد کرد.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار