فرمانده انتظامی گلستان از کشف بیش از 19 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار و 304 نفر شناسایی و دستگیر شدند.

کشف بیش از 190 میلیاردی کالای قاچاق در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ روح‌الامین قاسمی شامگاه شنبه در یکصدو  هشتاد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که به مناسبت هفته ناجا در این جلسه حاضر شد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فعالیت جمعی است و همه ما در راستای تولید و گسترش امنیت سهیم هستیم.

وی با اشاره به سهم مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در جلب رضایت مردم با ارائه خدمات مطلوب و موثر، تصریح کرد: همه ما در این نظام در سنگرهای مختلف در حال تلا و خدمت برای مردم هستیم و باید از این فرصت خدمت استفاده کنیم.

* پلیس هرگونه تعرض به ماموران شهرداری را با اقتدار برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص تعرض برخی متخلفان به ماموران شهرداری در هنگام انجام وظیفه تاکید کرد: پلیس براساس قانون و با اقتدار با هرگونه تعرض و تعدی به ماموران شهرداری که در حال انجام ماموریت سازمانی هستند، با اقتدار برخورد می‌کند.

قاسمی بیان کرد: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف است و در این بخش با احدی مماشات و سازش نخواهیم کرد.

وی متذکر شد: اقتدار پلیس برای متخلفان و مجرمان و رافت پلیس برای مردم و افراد قانونمند خواهد بود.

فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در حل آسیب‌های اجتماعی به منظور کاهش وقوع جرم در سطح جامعه گفت: بدون شک رفع مشکلات معیشتی مردم نقش موثر و مستقیمی در کاهش جرائم خواهد داشت.

 

* افزایش 112 درصدی آمار وقوع سرقت در سطح گلستان/

قاسمی گفت: متاسفانه در نیمه نخست امسال آمار وقوع سرقت‌ها در سطح استان گلستان 112 درصد افزایش داشته است اما با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در سطح استان، 53 درصد کل وقوع سرقت‌ها منجر به کشف شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر میزان کشف کل سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است که با وجود بالا بودن این آمار اما معتقدم باید وقوع هر جرمی به خصوص جرائم خشن در کمترین زمان ممکن کشف شود.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تنها دستگاه مسوول در حوزه کشف جرائم است، گفت: بدون شک با تمام توان موجود در راستای شناسایی، دستگیری و برخورد در چهارچوب قانون با مجرمان اقدام خواهیم کرد.

* تشکیل 1461 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در پلیس آگاهی گلستان

قاسمی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کک به تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه امسال یک هزار و 461 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در پلیس آگاهی گلستان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا یک هزار و 304 نفر دستگیر و 313 دستگاه خودرو نیز توقیف شد که ارزش کالاهای کشف شده بیش از 19 میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است، در پایان این جلسه از تلاش‌های فرمانده انتظامی گلستان و سایر فرماندهان و مدیران انتظامی همراه وی به مناسبت هفته ناجا و تلاش‌های بی‌وقفه در راستای تامین نظم و امنیت استان گلستان و شهر گرگان تقدیر شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار