رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری سارق حرفه‎ای خودرو و محتویات خودرو که بیشتر خودروی پژوی 206 را مورد هدف قرار می‎داد خبر داد.

شکارچی خودروهای 206 در گرگان دستگیر شد

به گزارش گلستان 24، محمدرضا اکبری در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: از سه ماه گذشته اخبار سرقت‎های متعدد مبنی بر سرقت داخل خودرو به روش کج کردن درب خودرو به پلیس آگاهی گلستان واصل می‎شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سارق، بیشتر خودروی پژو 206 را به عنوان سوژه سرقت انتخاب می‎کرد احتمال اینکه سرقت‎ها از سوی یک فرد حرفه‎ای انجام می‎شد متصور بود.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تاکید کرد: به همین منظور تیم مجرب از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

اکبری خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی متهم شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی از منزل این متهم 30 ساله، ماموران موفق شدند تعداد قابل توجهی لوازم خودرو و 19 کارتن 24 عددی تن ماهی که از یک خودرو به سرقت رفته بود را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به انجام سرقت هفت دستگاه خودرو نیز اعتراف کرد که در حال حاضر پنج دستگاه آن توسط ماموران کشف و دو دستگاه دیگر نیز پیش از این توسط متهم اوراق شده است.

اکبری بیان کرد: اکثر خودروهای به سرقت رفته توسط این سارق، به دلیل سهل‌انگاری مالباختگان و روشن گذاشتن خودرو پس از ترک موقت خودرو بوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا پنج مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

اکبری متذکر شد: سارق دستگیر شده و یکی از مالخران، سابقه‎دار بوده‎اند که پس از تکمیل شدن پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف 10 وسیله نقلیه سرقتی در طرح مبارزه با سرقت خودرو

رئیس پلیس آگاهی گلستان همچنین به اجرای طرح مبارزه با سارقان خودرو در 24 ساعت گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این طرح ماموران موفق شدند 10 وسیله نقلیه سرقتی را نیز کشف کنند.

اکبری تصریح کرد: هفت وسیله نقلیه سرقتی کشف شده موتورسیکلت بوده و باقی آن نیز خودرو بوده است.

وی در پایان ابراز کرد: دراین طرح سه سارق که با وسایل نقلیه سرقتی در حال پرسه‎زنی بودند شناسایی و دستگیر شدند و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار