رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در گرگان آغاز شده است، گفت: فاز نخست بازار موزه گرگان که با سرمایه‌گذاری ۳۰۶ میلیارد تومانی در حال ساخت است تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای ۶۰۰ میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری در گرگان/تکمیل فازنخست بازارموزه گرگان تا سال آینده

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا آقاملایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: در شرایط کنونی جذب سرمایه‌گذار کار سختی است با اینحال مدیریت شهری گرگان توانسته به عنوان پیشانی استان در مسیر حرکت کند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مصوب در شهر گرگان داریم که یکی از این پروژه‌ها در قالب بازار موزه گرگان با سرمایه‌گذاری 306 میلیارد تومانی در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بیان داشت: در حاشیه بیست و سومین اجلاس شورای عالی استان‌ها با سرمایه‌گذار این پروژه رایزنی و گفت‌وگو کردم و طبق قول سرمایه‌گذار فاز نخست این پروژه که شامل بخش‌های تفریحی و رفاهی است تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در شهر گرگان، شهربازی مدرن این شهر است که سرمایه‌گذار در روزهای آینده طرح نهایی را به شهرداری ارائه خواهد کرد.

آقاملایی گفت: ایجاد سایت سورتمه‌سواری در ناهارخوران گرگان نیز یکی دیگر از پروژه‌های سرمایه‌گذاری مدیریت شهری به شمار می‌رود که پیگیر حل مشکلات و مسائل با منابع طبیعی هستیم.

وی به بزرگترین پروژه عمران شهری در گرگان هم اشاره کرد و افزود: روگذر افسران با بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است که  بزرگترین پروژه ترافیکی و عمرانی شهر گرگان به شمار می‌رود. این پروژه پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار