رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان با بیان اینکه اولویت نامگذاری‌ها در شهر گرگان به نام شهدا است، گفت: در جلسه فوق العاده شورا، ۱۲ خیابان و بلوار در شهر گرگان با تصویب اعضای شورای شهر به نام شهدا نامگذاری شد.

اولویت نامگذاری‌ خیابان‌های گرگان با نام شهدا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ ناصر گرزین صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر گرگان اظهارداشت: در این جلسه موضوع نامگذاری شماری از خیابان‌ها و بلوارها در شهر گرگان بررسی و تصویب شد.

وی افزود: در این جلسه 12 خیابان و بلوار در شهر گرگان با تصویب اعضای شورای شهر به نام شهدا نامگذاری شد که یکی از این خیابان‌ها کوچه شهید مدافع حرم شهید سید احسان حاجی‌حتم‌لو بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان با اشاره به بررسی دیگر لوایح در این جلسه، اظهار کرد: همچنین در این جلسه تقاطع غیرهمسطح در کمربندی گرگان که در حال ساخت است به نام تقاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شد.

گرزین گفت: اولویت ما در کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان با شهدا است و همه تلاش خود را می کنیم که معابر و کوچه هایی که شهدا در آن محلات زندگی می کردند به نام شهدا نامگذاری شود.

وی اظهارداشت: در معابر اصلی نیز اولویت با نامگذاری خیابان ها به نام سرداران شهید است و همچنین به دنبال آن هستیم که چگونگی نصب تابلوهای معابر نیز اصلاح شود و در کنار نصب تابلوی نام شهدا، بخشی از وصیت نامه و عکس شهید نیز نصب شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان افزود: امنیت و اقتدار کشور مدیون خون شهداست، آنان با جانفشانی درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اولویت اصلی و اساسی شورای شهر در استفاده از اسامی شهدا برای معابر و کوچه و خیابان‌ها بوده و سعی داریم تا از این طریق یاد و نام و رشادت‌های شهدا را زنده نگه داریم.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار