بعد از انتصاب استاندار رشتی در گلستان حالا پای شهردار معزول رشت ( ثابت قدم ) هم دوباره به گرگان باز شده و نامبرده شب گذشته در جلسه مشکوکی در محله ایرانمهر گرگان شرکت داشته است .

جلسه مشکوک شهردار معزول رشت در گرگان

به گزارش گلستان۲۴؛ نام ثابت قدم حدودا دو سال پیش در جریان انتخاب شهردار گرگان مطرح شد .

طیفی که بعد از انتخابات شوراها صادقلو شهردار وقت را کنار زدن با ریاست عبداللهی در شورای شهر به دنبال ثابت قدم افتادند اما مدارک و مستندات زیادی از تخلفات و عزل شهردار سابق رشت باعث شد تا او از چرخه انتخاب شهردار گرگان خارج شود .

اما اکنون با گذشت یک هفته از انتصاب استاندار رشتی در گلستان حالا دوباره زمزمه های بازگشت این شهردار معزول در شهر گرگان شنیده می شود .

هفته پیش شایع شد او جایگزین غراوی در معاونت عمرانی خواهد شد.

اما او جلسه مشکوکی شب گذشته در محله ایرانمهر گرگان داشت ، محله ای که منتسب به یک عضو باسابقه و قدیمی شورای شهر است که با محوریت (ع) عضو دیگر باسابقه شورا فعلا ردای مخالفت با مدیریت شهری گرگان را بر تن پوشیده اند .

ردایی که 20 سال است از زمان شهرداری اول حسین صادقلو ، محمد مهدی ایرجی ، حاج ابراهیم کریمی ، شهرداری دوم صادقلو و عبدالرضا دادبود علیرغم گرفتن امتیازات فراوان از شهرداران وقت هنوز از تن آنها بیرون نیامده و اشتهای سیری ناپذیر آنها برای به چنگ آوردن سهمیه در انتصابات و امتیازات شهرداری گرگان یک روزی بر مردم گرگان افشا خواهد شد .

تا مردم گرگان بدانند یک عده تحت عنوان شورا در پارلمان محلی صرفا به دنبال خواسته های شخصی و خودسازی هستند تا کار برای مردم وگرنه وضع مردم شهر امروز این نبود ، اگر انها شهرداری که داشت برای مردم گرگان خوب کار می کرد را اینگونه عزل نمی کردند امروز وضع گرگان این نبود .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار