استاندار گلستان گفت: برای توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان باید نقشه راهی مدون و برنامه‌ای منسجم تهیه شود.

نقشه راه گلستان در حوزه فناوری اطلاعات تهیه شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس شامگاه یکشنبه در دیدار با جمعی از جوانان فعال در حوزه فناوری اطلاعات استان اظهارداشت: امروز یکی از بسترهای توسعه، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و همه باید تلاش کنیم زیرساخت‌های مورد نیاز شکل‌گیری فعالیت‌ها و کسب و کارها در این بخش تأمین شود.

وی افزود: برای اینکه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات به توسعه برسیم نیازمند این هستیم که نقشه راهی مدون و برنامه‌ای منسجم داشته باشیم.

استاندار گلستان با تأکید بر حمایت دولت از فعالان حوزه آی‌تی خاطرنشان کرد: اگر طرح و ایده جذاب و موثری از سوی فعالان و شرکت‌های این بخش ارائه شود، به طور حتم از آن حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر طرح امکان تجاری‌سازی داشته باشد می‌توانیم برای تأمین زمین، پرداخت تسهیلات، صدور مجوزها و غیره نیز به فعالان حوزه فناوری اطلاعات کمک کنیم.

حق‌شناس گفت: اثرگذاری ارتباطات و فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست و به زودی تمامی فعالیت‌ها و خدمات برهمین بستر ایجاد و به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌ها و افرادی موفق هستند که بتوانند از ظرفیت‌هایی که فناوری اطلاعات برای ایجاد کسب و کار و تولید ثروت فراهم کرده است، استفاده کنند.

استاندار گلستان بیان داشت: شهر هوشمند یکی از ظرفیت‌های این بخش است و با توجه به نیروی انسانی توانمند و زیرساخت‌هایی که در استان ایجاد شده است، گلستان می‌تواند در این زمینه قدم‌های خوبی بردارد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار