استاندار گلستان در پیامی درگذشت نخستین استاندار استان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار گلستان در پی گذشت سیدابراهیم درازگیسو

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدابرهیم درازگیسو از چهره‌های برجسته سیاسی و نخستین استاندار گلستان، نخستین شهردار گرگان پس از انقلاب اسلامی، فرماندار گنبدکاووس، استاندار هرمزگان، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان شرقی و ترکمنستان بوده است .

او عصر امروز در سانحه تصادف درگذشت.

دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی جناب آقای سیدابراهیم درازگیسو، نخستین استاندار گلستان و از چهره‌های برجسته سیاسی در اثر سانحه رانندگی موجب تأثر و تألم خاطر شد.

 

مرد پرتلاش وتوسعه گرای گلستان، چهره متعهد، دلسوز و شیرین سخن در اعتلای توسعه و تعالی استان، انسان فرهیخته، ارزشمند و شریفی که دغدغه‌ای جز خدمت و تعالی استان و مردم گلستان در اندیشه سترگ وگرانمایه اش نبود، امروز در یک حادثه تلخ رانندگی ناباورانه جان به جان آفرین تسلیم کرد و بسوی معبود شتافت.

 

بی شک فوت و فقدان سیاستمداری که در دوران جوانی مبارزه علیه رژیم ستمشاهی را تجربه کرده و عنوان نخستین شهردار و فرماندار گرگان، استانداری هرمزگان و سفیر ایران در جمهوری ترکمنستان را در کارنامه خود دارد، ضایعه‌ای دردناک برای مردم استان محسوب می‌شود و کمتر کسی سعه صدر، تلاش مومنانه و مستمر، گشاده رویی، تواضع و صداقت، غیرت و جوانمردی، تعهد و تدین، ژرف اندیشی، جامع نگری و اعتدال در مشی فکری او را فراموش خواهد کرد.

 

اینجانب درگذشت این شخصیت برجسته و اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان و علمای بزرگوار و مردم شریف گلستان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار