مدیرکل کمیته امداد استان گلستان باهدف کاهش مراجعات حضوری و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی از ارائه ۲۶ خدمت الکترونیکی این نهاد به مددجویان خبر داد.

ارائه ۲۶ خدمت الکترونیکی به مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تسریع در روند پذیرش خدمات، زمینه ارائه ۲۶ خدمت کمیته امداد استان گلستان را به صورت الکترونیکی فراهم کرده است.

وی افزود: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان خدمات الکترونیکی حوزه مسکن گفت: ثبت درخواست تأمین هزینه مسکن، تأمین ودیعه و اجاره مسکن و بهسازی مسکن روستایی به صورت اینترنتی قابل انجام است.

اسکندری اضافه کرد: پوشش خدمات بیمه درمانی، پوشش بیماری و کمک‌هزینه درمانی ازجمله خدمات الکترونیکی حوزه درمان است.

وی بابیان ثبت الکترونیکی درخواست بخشودگی و استمهال تسهیلات نیز عنوان کرد: مددجویان می‌توانند درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه، کمک‌هزینه بازپرداخت تسهیلات و پرداخت وام دانشجویی خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

اسکندری یادآور شد: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: کمک‌هزینه سفر زیارتی، خرید لوازم منزل و تأمین هزینه زندگی، کمک‌هزینه ازدواج و کمک‌هزینه به آزادی محکومان مالی و دیه نیز از درگاه اینترنتی کمیته امداد قابل‌ارائه است.

وی با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه دانشجویی و ثبت درخواست پوشش خدمات نخبگان از این روش استفاده کنند.

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار