مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: خدمات دندانپزشکی رایگان در قالب اجرای طرح شهید شوشتری در مناطق محروم گرگان ارائه شد.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، اسکندر اسکندری مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: جهاد گران دندانپزشک خدماتی را در قالب اجرای طرح شهید شوشتری در روستای قزاق محله نومل یکی از مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان گرگان با همکاری کمیته امداد استان گلستان، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه نینوا استان به مدت دو روز اجرا کردند

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: این نهاد با شناسایی مشکلات مردمی و باهدف کمک به افراد آسیب‌پذیر و نیازمند با همکاری سایر نهاد‌ها در قالب اردو‌های جهادی اقدام به کمک و حل مشکلات مردم منطقه می‌کند.

 

وی یادآور شد: کمیته امداد در راستای اجرای طرح شهید شوشتری با توجه به آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی اهالی این مناطق، اقدام به اعطای تسهیلات کارگشایی، اشتغال و مشاغل خانگی با نگاه ویژه‌تر و انجام فعالیت‌های فرهنگی بیشتر می‌کند.

 

اسکندری با اشاره به تأثیرگذاری مثبت اجرای این طرح در رفع محرومیت و انجام اقدامات آموزشی، فرهنگی و مهارت‌آموزی مناطق آسیب‌پذیر، گفت: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، توانمندسازی و درمان افراد آسیب‌دیده سه اولویت اجرای این طرح است.

 

وی گفت: با توجه به عائله‌مندی خانوار‌های نیازمند و هزینه بالای دندانپزشکی به موضوع سلامت دندان خانوار در مناطق محروم بیش‌ازپیش توجه شده است.

 

وی همچنین از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در شهر جلین سفلی گرگان در هفته بعد خبر داد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار