نماینده ولی فقیه در گلستان:

آیت‎الله نورمفیدی با بیان اینکه امامزادگان بدعت ها را از اسلام راستین برداشتند، گفت: امامزادگان شخصیت هایی بودند که آن پوشش و بدعت هایی که بر اسلام راستین توسط حکام بنی امیه و بنی عباس شکل گرفته بود را زدودند.

امامزادگان بدعت ها را از اسلام راستین زدودند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی» امروز(پنجشنبه 9 آبان) در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان آثار کنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید(علیه السلام) اظهار کرد: وحدت و اتحاد مسلمان ها بر اساس آیات قرآن خواسته خدا است و تفرقه و تشدد خواسته شیطان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: کسی که نسبت به وحدت جامعه کوشا است به دنبال خواسته خدا است و افرادی که تفرقه می اندازند بند شیطان هستند.

 

آیت‎الله نورمفیدی بیان کرد: شیطان به دنبال این است که بین ما انسان ها تفرقه ایجاد کنند، فاصله ما با دوران رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) بیش از 14 قرن است و امت ها به دنبال این هستند که این فاصله زمانی را بردارند.

 

وی بیان کرد: حوزه های علمیه در این مسیر پر تلاش بودند و در صدد بودند که فاصله زمانی را بردارند و عصر خود را به عصر پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) وصل کنند و این کار بسیار سختی بوده و در این مسیر دربه دری ها و شکنجه های زیادی را تحمل کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: یکی از عواملی که می تواند این فاصله زمانی را بردارد و وصل کند امامزادگان هستند، شخصیت هایی که به دنبال این بودند که آن پوششی که بر اسلام راستین حکام بنی امیه و بنی عباس قرار دادند بردارند و مردم را با چهره های حقیقی اسلام آشنا کنند.

 

آیت‎الله نورمفیدی ابراز داشت: حذف بدعت ها و پوشش های دروغین که به نام دین بر پیکر مقدس دین پوشیده می شد کار بسیار مهمی است و در این راستا بیشترین سهم را خاندان رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) داشتند و حق بزرگی بر نسل های آینده دارند.

 

وی گفت: وظیفه داریم نسبت به امامزادگان شرایط تکریم را تا حد مقدور انجام دهیم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه در این مسیر پرتلاش بودند و زمانی که مشخص کرده بودند بیان کردن کم است و می طلبید که زمان بیشتری برای این کار در نظر گرفته می شد که خوشبختانه این مهم رقم خورد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: ارتباط ما با رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) از طریق امامزادگان و حوزه های علمیه روز به روز محکمتر شود.

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار