عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور:

حجت الاسلام احمدی گفت: آمریکا به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب راضی نیست و در ۱۳ آبان مرد و زن در مراسم حضور یافتند و نشان دادند که مردم پشت سر رهبری و ولایت هستند.

آمریکا به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب راضی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‎الاسلام «احمدرضا احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: برای گرامیداشت 13 آبان در دانشگاه های استان شاهد سمینارها و نشست های مختلف بودیم و در سطح مدارس نیز زنگ انشاء تدارک دیده شد.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور ادامه داد: در حوزه برگزاری مراسم نیز بیش از یک ماه شورای هماهنگی تبلیغات و سازمان های وابسته به این شورا تدارک راهپیمایی 13 آبان را دیدند.

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: در مقطعی از تاریخ قرار داریم که آمریکا به دنبال نتیجه تحریم ها است و حضور تماشایی مردم را در سطح استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در 35 شهر، شهرستان و بخش در استان گلستان راهپیمایی 13 آبان در نظر گرفته شده است، متذکر شد: همه دستگاه های اجرایی، خدماتی و امنیتی دست به دست هم دادند تا راهپیمایی با شکوهی تمام برگزار شود.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور تاکید کرد: آحاد مردم غیرتمند ایران در راهپیمایی 13 آبان حضور دارند و میثاق مجدد با خون شهدا بستند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه آمریکا جنایتکار است، ابراز داشت: در سطح دنیا هر جا جنایت و خون ریزی می بینیم به واسطه آمریکا است، در 13 آبان با شهدا بیعت می کنیم و در برابر استکبار می ایستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا اگر مذاکره را مطرح می کند به دنبال کاهش ارزش ها است، خاطرنشان کرد: آمریکا به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب راضی نیست و در 13 آبان مرد و زن در مراسم حضور یافتند و نشان دادند که مردم پشت سر رهبری و ولایت هستند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور خاطرنشان کرد: ایران محور جریان مقاومت است و در برابر این جریان مقاومت استکبار قرار دارد، انقلاب اسلامی برخواسته از عاشورا است و امروز انقلاب اسلامی در جبهه حسین بن علی(علیه السلام) قرار دارد و استکبار جهانی در جبهه یزدید قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار