مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار ستیزی است، گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای آشنا ساختن نسل نوجوان جامعه با فرهنگ استکبار ستیزی است.

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار ستیزی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگاران ۱۳ آبان را نماد مبازره ملت ایران با آمریکا دانست و اظهار کرد: در ۱۳ آبان هم نقش یاران انقلاب و هم نقش شرارت های دشمن کاملا نمایان است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی سفارتخانه آمریکا توسط دانشجویان و یاران انقلابی به عنوان لانه جاسوسی تصرف شد، افزود: در تسخیر لانه‌ جاسوسی‌ آمریکا، عوامل‌ متعددی‌ دخیل‌ بودند که‌ تقریباً همه‌ این‌ عوامل‌، متأثر از عملکرد دولت‌ آمریکا درقبال‌ انقلاب‌ اسلامی‌ ایران‌ بود.

مدیرکل تبلغات اسلامی استان گلستان گفت: دولت‌ آمریکا با وجود پیروزی‌ انقلاب‌، دست‌ از مداخله‌ گری‌ در امور ایران‌ برنداشت‌ و همیشه به دنبال سرنگونی حکومت نوپای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه دلسوز ملت ایران نبوده است، یادآورشد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا از منابع و منافع زیادی چون نفت بهره مند شد که با از بین رفتن رژیم پهلوی دیگر دسترسی به ذخایر کشور نداشت.

وی افزود: امروز شرارت هایی که از سوی آمریکا صورت می گیرد به دلیل این نیست که می خواهد به ملت خدمت کند بلکه لقمه شیرنی است که از دست داده و می خواهد دوباره آن را به دست آورد.

 

ملت ایران در روز ۱۳ آبان شکوهی دیگر خلق خواهند کرد

ولی نژاد اظهار کرد: آمریکا نشان داد همچنان شیطان بزرگ و دشمن بی رحم است و هیچ گاه دوست مسلمانان نخواهد بود؛ این کشور اگر با عربستان رابطه دارد به خاطر کمک و دوستی با مسلمانان نیست بلکه به دنبال منابع نفتی این کشور است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در روز ۱۳ آبان شکوهی دیگر خلق خواهند کرد، افزود: در این روز حسینیان خواهند آمد و اعلام می کنند که همچنان حسینی، کربلایی و عاشورایی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون آمریکا ملت ایران را تحریم کرد، گفت: طی این سال ها در آمریکا رئیس جمهور های مختلفی بر سر کار آمدند و تغییر کردند اما تحریم ها تغییری نیافت که این نشان می دهد سیاست کلان آمریکا با اراده مردم ایران مقابله می کند.

وی یادآور شد: آمریکا با تصمیم ملت ایران مخالف است اما باید بداند که این ملت خود خواستند انقلاب کنند و اگر او یک دولت دموکراسی است باید تصمیم و آرای ملت را محترم بشمارد.

ولی نژاد ۱۳ آبان را نماد ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روز به یاد ماندنی و فرصتی برای آشنا ساختن نسل نوجوان جامعه با فرهنگ استکبار ستیزی است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار