عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی:

نصر الله نژاد گفت: روز ۱۳ آبان شناسنامه انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی بر مبنای استکبار ستیزی و برای مبارزه با استکبار شکل گرفته است.

۱۳ آبان شناسنامه انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ « علی اصغر نصر الله نژاد» امروز(دوشنبه 13 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم نظام را حفظ کنیم باید به آرمان های انقلاب برگردیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی  ادامه داد: روز 13 آبان شناسنامه انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی بر مبنای استکبار ستیزی و برای مبارزه با استکبار شکل گرفته است و امام خمینی(رحمه الله علیه) فرمودند«هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید» و این اصل را نباید کسی تغییر دهد.

نصر الله نژاد گفت: حضرت امام(رحمه الله علیه) حکیم و بصیر بود و این مهم باید به عنوان اصل خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی قلمداد شود و همه گروه های سیاسی و اقشار یک صدا این حرف را بزنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که این مهم بهترین اصلی بود که انتخاب شده و اصل هویت ما باید باشد که در برابر شیطان بزرگ یعنی آمریکا کوتاه نیاییم.

عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا به هر دری می زند تا بتواند به جایگاه خود در ایران برگردد، متذکر شد: باید از جنبه های علمی این مهم تبیین شود و دانشگاهیان در این مسیر ورود پیدا کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار