فرماندار گرگان از راه‌اندازی و استقرار کانکس اکیپ‌های نظارتی در سه نقطه شهرستان و در محل بازار خبر داد.

کانکس اکیپ‌های نظارتی در بازار گرگان فعال می‌شود/ قاضی تعزیزات در محل بازار تخلفات را رسیدگی می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص روند جدی نظارت در بازار در پی افزایش نرخ بنزین اظهار کرد: یک کانکس با اکیپ نظارتی در محل چهارراه میدان استقرار یافته است و ناظران مستقیما بازار را نظارت می‌کنند، در آنجا قاضی تعزیزات حضور دارد و تخلفات را رسیدگی می‌کند.

وی تصریح کرد: یک کانکس قرار است در خیابان ولیعصر استقرار یابد ولی هنوز مکان آن مشخص نشده است؛ درصدد فعال شدن اکیپ نظارتی در کانکس سوم در سطح بازار هستیم.

* تمامی عواید افزایش بنزین برای طبقات پایین جامعه که حدود 60 میلیون نفر هستند، هزینه می‌شود

فرماندار گرگان از مردم خواست تا موارد غیرمعمول را گزارش دهند همچنین از فروشندگان خواست که رعایت حال مردم را کنند تا کمترین آسیب متوجه قشر ضعیف باشد.

حمیدی با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین تصمیم مدیران ارشد نظام بوده است، گفت: این اقدام در راستای کمک به طبقات محروم جامعه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بنزین بیشتر از سوی افراد طبقات بالای جامعه مصرف می‌شود و طبقات پایین‌تر جامعه از سوبسیدی که دولت در این راستا می‌دهد بهره‌مند نمی‌شوند اما با اقدام جدید افرایش قیمت بنزین، تمامی عواید آن برای طبقات پایین جامعه که حدود 60 میلیون نفر هستند هزینه خواهد شد.

* عزم جزم دولت در برخورد با متخلفان و حمایت از نیازمندان/ روزانه در حوزه تنظیم بازار جلسه داریم

فرماندار گرگان با اشاره به عزم جزم دولت در برخورد با متخلفان و حمایت از نیازمندان گفت: دولت در پی گرانی نرخ بنزین سهمیه‌ای برای تاکسی ها، سرویس مدارس، حمل و نقل درون شهری در نظر گرفته است.

حمیدی با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار برای ثبات قیمتها اجرا می‌شود، اظهار کرد: روزانه در حوزه تنظیم بازار جلسه داریم و با مشاهده هر گونه افزایش قیمت در بازار برخورد می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار