فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه در فتنه 88 صورت دشمن را با تفکر بسیجی به خاک مالیدیم، گفت: دشمن از تفکر و روحیه بسیج می‌هراسد، آتش فتنه و اغتشاش همواره با تفکر بسیجی خاموش شده است.

آتش فتنه با تفکر بسیجی خاموش شد/ عبور از پیچ‌های تاریخی با روحیه بسیجی

به گزارش گلستان ۲۴؛ وحید فخرالدین با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: 40 سال از تولد بسیج گذشت، بسیج مستضعفین اکنون به بلوغ کامل فکری و عقیدتی در ابعاد مختلف رسیده است 40 سال از فرمان مسیحایی امام راحل گذشت و اکنون باید ببینیم بسیج در کارنامه 40 ساله خود چه دارد.

وی با بیان اینکه بسیج از همان آغازین روزهای تشکیل در راستای کمک به مردم محروم و آحاد ملت ایران شکل گرفت، افزود: هر جا کاری روی زمین بماند بسیج با افتخار آن را به دوش می‌کشد، بسیج مزدی نخواسته و بزرگترین پاداش بسیج مهر شهادت است.

فرمانده سپاه گرگان کارنامه 40 ساله بسیج را درخشان خواند و ابراز کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف به کمک مردم آمده است روزی در دفاع مقدس و اداره جنگ، زمانی در عرصه سازندگی؛ بسیجیانی که بدون چشمداشت در لبیک به امام زمان‌شان پا به عرصه گذاشتند و حماسه‌ها آفریدند.

فخرالدین افزود: هر جایی نیاز به کمک بسیجی بود بسیج مضایقه نکرد، حتی در واکسیناسیون فلج اطفال که در کشورمان ریشه‌کن شد.

وی دلیل دشمنی آشکار دشمنان علیه انقلاب اسلامی را در تفکر بسیجی دانست و گفت: آمریکای جهانخوار، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس خبیث و آل سعود کافر با فرهنگ بسیجی مخالف هستند برای اینکه هر توطئه‌ای علیه انقلاب اسلامی کشیدند با تفکر بسیج خنثی شد.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص ترویج فرهنگ بسیجی بیان کرد: هر وقت ندای تفکر بسیجی در جهان طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن منطقه دور خواهد شد.

فخرالدین با بیان اینکه فرهنگ بسیجی کشورمان را در پیچ‌های تاریخی مختلف نجات داد، گفت: در فتنه 88 صورت دشمن را با تفکر بسیج به خاک مالیدیم، با تفکر بسیج در همه عرصه‌ها و میدان‌ها می‌توانیم پیروز شویم.

وی گفت: ما همچون انقلابمان توانستیم تفکر و فرهنگ بسیجی را به جهان صادر کنیم، آنهایی که چشم دیدن تفکر بسیجی را ندارند قطعا دست به ایجاد تفرقه و شبهه می‌زنند.

فخرالدین با بیان اینکه بسیج همواره در کنار مردم است، بیان کرد: بسیج همگام با مردم و گوش به فرمان ولایت است و هر جایی که نیاز به بسیج باشد پای کار است، آحاد ملت ما بسیجی هستند که این باعث افتخار است.

وی با اشاره به تخصصی شدن بسیج اقشار گفت: بسیج در اقشار مختلف انسان‌سازی کرده است که در خدمت و اعتلای اسلام سر از پای نمی‌شناسند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار