در حالی بیش از 5 هفته از بی‌پاسخ ماندن نامه جوانان ارزشی از سوی وزیر ارشاد می‌گذرد که سایت‌های ضد انقلاب از جمله "رادیو فردا" هم که در فتنه 88 دشمنی خود را با نظام نشان داده و از هیچ کوششی برای مقابله با نظام فرو گذار نکرده‌اند، به صورت کاملاً آشکار اقرار کرده‌اند که سیاست‌های وزارت ارشاد در قبال جوانان انقلابی "قطع حمایت" و بی میلی در همکاری است.

رادیو فردا هم به سکوت جنتی نسبت به جشنواره باروت خیس واکنش نشان داد

به گزارش گلستان 24، در روزگاری که مبارزه جز با سلاح فرهنگ و رسانه و قلم ممکن نیست، بی توجهی‌هایی از سوی وزارت ارشاد، آن هم در جمهوری اسلامی که مورد هجمه رسانه‌های استکباری واقع شده است به خوبی دیده می‌شود. بی توجهی‌هایی که دوست و دشمن به صورت علنی به آن اقرار می‌کنند.

اخیراً خبری در سایت ضدانقلاب "رادیو فردا" در واکنش به خبر "شبکه اطلاع رسانی راه دانا" منتشر شده است که در آن ضمن اشاره به بی‌توجهی وزیر ارشاد به مطالبه جوانان ارزشی، به بی پاسخ گذاشتن نامه مسئولان این جشنواره توسط وزیر ارشاد اشاره شده است. نکته عجیب و جالب آنجاست که این سایت ضدانقلاب در خصوص علت نامه‌نگاری برگزارکنندگان این جشنواره به فرمانده سازمان بسیج آورده است: به نظر می‌رسد سیاست‌های وزارت ارشاد دولت یازدهم نسبت به این نوع جشنواره‌ها و تجربه تعطیلی جشنواره «افق نو» به علت قطع حمایت‌های مالی این وزارتخانه و بی‌میلی در همکاری برای برگزاری آن٬ از انگیزه‌های جدی نامه‌نگاری دست‌اندرکاران جشنواره «باروت خیس» به نقدی باشد.

در حالی بیش از 5 هفته از بی پاسخ ماندن نامه جوانان ارزشی از سوی وزیر ارشاد می‌گذرد که سایت‌های ضد انقلاب از جمله  "رادیو فردا" هم که در فتنه 88 دشمنی خود را با نظام نشان داده و از هیچ کوششی برای مقابله با نظام فرو گذار نکرده‌اند، به صورت کاملاً آشکار اقرار کرده‌اند که سیاست‌های وزارت ارشاد در قبال جوانان انقلابی "قطع حمایت" و بی میلی در همکاری است. به روایت دیگر، از زمان روی کار آمدن دولت دکتر روحانی بی‌توجهی وزارت ارشاد به جریانات مردمی و ارزشی آنقدر آشکار بوده است که رسانه‌های ضدانقلاب نیز آن را به خوبی فهمیده و به آن اقرار می‌کنند.

چند جمله با وزیر ارشادِ "ضد استکباری‌ترین حکومت دنیا "

جناب وزیر، بر همگان آشکار شده که غرب به خصوص در سال‌های اخیر از تمام امکانات رسانه‌ای و فرهنگی خود برای تخریب چهره اسلام و انقلاب استفاده کرده است. در چنین شرایطی آیا بی‌توجهی شما به جوانان انقلابی و عدم حضور در جمع آنها (آنگونه که سایت‌های معاند هم اقرار کرده‌اند) چراغ سبز نشان دادن به دشمن قلمداد نمی‌شود؟ مگر غیر از این است که بر اساس فرموده امام خمینی (ره) مسئولان ارشاد وظیفه دارند که ارشاد بکنند مردم را و باید تبلیغ بکنند اسلام را؟؟

در چنین شرایطی، حضور وزیر ارشاد و عدم حضور وی در رسانه‌های انقلای مانند جشنواره عمار و عدم پاسخگویی به نامه جشنواره انقلابی باروت خیس و تا مرز تعطیلی کشاندن جشنواره ضدصهیونیستی افق نو در دولت تدبیر و امید چه مفهومی می‌تواند داشته باشد.(1) چه طور است به روزنامه‌های ارزشی به دلیل تیترهایشان، این چنین سریع تذکر کتبی می‌دهید، اما از پاسخ دادن به نامه کتبی یک جشنواره، حتی به صورت شفاهی امتناع کرده و نامه این جشنواره را بی‌پاسخ می‌گذارید؟

مگر نه اینکه براساس فرموده امام خمینی (ره) یکی از وظایف وزارت تحت امر شما لزوم فعالیت در سطح بین‌الملل و رساندن صدای مظلومان به جهان است؟ آیا حمایت از جشنواره‌ای بین‌المللی که در مقابله با استکبار به میدان آمده است، نمی‌تواند بهترین راه حضور جدی وزارت ارشاد در حوزه بین‌الملل و دفاع از جمهوری اسلامی ایران باشد؟ با این وجود چرا وزارت ارشاد به حمایت از این جشنواره‌ها هیچ رغبتی ندارد؟ آنچه که امروز در برخوردهای وزارت ارشاد به خوبی قابل مشاهده است، توجه به جریاناتی است که همه چیز در علمکرد آنها دیده می‌شود، الا ترویح فرهنگ... .

امید است در جریان این جنگ همه جانبه فرهنگی، وزارت ارشاد سیاست خود را در قبال جوانانی که دغدغه فرهنگ را دارند تغییر داده و در کنار این جوانان حاضر شده و به حمایت از آنها بپردازد.

پی نوشت :

1- طالب زاده: تعطیلی جشنواره ضد صهیونیستی "افق نو" یک فاجعه است/ در حال تهیه گزارش برای مراکز تصمیم‌ساز هستیم

انتهای پیام/راه دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار