استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: تاکنون ۹۶ میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل در گلستان پرداخت شده است.

۹۶ میلیارد تومان غرامت بخش کشاورزی در گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس در گفتگوی ویژه خبری با موضوع آخرین اقدامات در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله اظهارکرد : از دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر رودخانه استان، هزار کیلومتر نیازمند لایروبی بوده و تاکنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت لایروبی مسیر رودخانه ها در پیشگیری از بروز سیل های آتی گفت: تاکنون ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده و تا پایان سال تلاش می کنیم این رقم به ۲۶۰ کیلومتر ارتقا یابد.

حق شناس افزود: در حال حاضر پیمانکاران مشغول اجرای عملیات لایروبی در گرگانرود و قره سو هستند و همچنین لایروبی آن بخش از رودخانه گرگانرود که از داخل شهر آق قلا می گذرد هم در حال اجراست.

استاندار گلستان یادآور شد: در جلسه هیات دولت ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل مخزن سد نرماب با ظرفیت ۱۲۵ میلیون متر مکعب تخصیص یافت و تلاش می کنیم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در راستای پیشگیری از سیلاب های آتی این سد تکمیل شود.

حق شناس خاطر نشان کرد: تاکنون ۹۶ میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده و تلاش می کنیم خسارت کشاورزانی که تاکنون این غرامت را دریافت نکرده اند ظرف مدت سه هفته آینده بخش از این کمک ها را دریافت کنند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار