صدا‌وسیمای مرکز گلستان به مناسبت هفته بسیج و به منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده است.

گرامیداشت هفته بسیج در صداوسیمای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «راه ادامه دارد» کاری از گروه تلویزیونی بسیج گلستان، به تهیه کنندگی و کارگردانی جمال‌الدین نصرتی در 7 قسمت 45 دقیقه ای به مناسبت هفته بسیج از سیمای گلستان پخش می‌شود. این برنامه گزارشی از متولیانی که از بسیج سازندگی وام خود اشتغالی دریافت و به پرورش قارچ، ماهی، میگو و... می‌پردازند، پخش می‌کند. گفت‌وگو با اقشار مختلف بسیج، نخبگان بسیجی و بسیجیان موفق، کلیپ و موسیقی از دیگر بخش‌های برنامه است.

همچنین مستند گزارشی «افلاکیان» کاری از  گروه بسیج تلویزیونی مرکز، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید درباری، روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت 17:30 پخش می‌شود. گفت‌وگو با خانواده بسیجیان و یادی از جانبازان جنگ تحمیلی و جانبازان شیمیایی استان از دیگر آیتم‌های برنامه است.

یادواره شهدا 600 شهید بسیج دانش آموزی استان نیز در این هفته از شبکه گلستان منعکس می‌شود.

«نمایش ویژه بسیج» عنوان برنامه ویژه هفته بسیج صدای فارسی گلستان است که با معرفی سرداران شهید دوران دفاع مقدس و 5 آذر گرگان در 7 قسمت 30 دقیقه ای ساعت 20:30 به تهیه کنندگی و نویسندگی  مجتبی طالبی تقدیم روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «یک جرعه عاشقی» در 14 قسمت ساعت 14:50 به تهیه‌کنندگی علی نصرالله‌پور روی آنتن می‌رود. مستند «از زندگی جانبازان و ایثارگران» با مرور زندگی جانباز دیلم، روشنی و ... به تهیه‌کنندگی سونیا سعادت‌فر در 7 قسمت 30 دقیقه‌ای ساعت 15:30 از صدای گلستان پخش می‌شود.

«سایرایار اولکام» به تهیه‌کنندگی لطیفه دوجی، احمد قرنجیک و عبدالطیف گرکز، ویژه برنامه هفته بسیج رادیو ترکمنی و برون مرزی گلستان است که به صورت زنده از ساعت 15 به مدت 60 دقیقه با آیتم‌هایی از جمله کلام رهبری، گزارش مردمی، سرودهای حماسی روی آنتن می‌رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار