رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان گفت: افرادی که دارای خودرو هستند ولی هنوز فاقد کارت سوخت بنزین هستند، سهیمه بنزین آنها محفوظ است.

سهمیه افرادی که کارت‌سوخت ندارند محفوظ است

به گزارش گلستان ۲۴؛ منصور سلیمانی صبح امروز در خصوص سهمیه‌بندی بنزین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سهمیه افرادی که کارت سوخت ندارند محفوظ است.

وی تصریح کرد: کارت سوخت شخصی، کارت سهمیه خودروهایی عمومی به ماه بعدی منتقل نخواهد شد و در همان ماهی که سهمیه بنزین در کارت سوخت شارژ می‌شود باید مصرف شود.

*محدودیت سوخت‌گیری با کارت بنزین در جایگاه‌های سوخت برداشته شد/ خودروهای دولتی سهمیه نمی‌گیرند

رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان ابراز کرد: محدودیت سوخت‌گیری با کارت بنزین در جایگاه‌های سوخت برداشته شده است و سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران به حالت ثابت یعنی 60 لیتر در هر بار سوخت‌گیری بازگشته است.

سلیمانی با بیان اینکه خودروهای دولتی سهمیه بنزین دولتی ندارند، خاطرنشان کرد: خودروهای دولتی سهمیه نمی‌گیرند و باید از بنزین 3 هزار تومانی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کردند می‌توانند چهار رقم سمت راست کارت ملی شخصی که کارت سوخت به نام آن است رمز کارت است و در صورتی که نتوانند دسترسی به سوخت داشته باشند با مدارک هویتی مالک به یکی از نواحی شرکت نفت استان مراجعه کنند تا مشکلشان مرتفع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار