ستاد انتخابات استان گلستان امروز رسما افتتاح شد.

افتتاح رسمی ستاد انتخابات در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ در این مراسم که با حضور استاندار ، دبیر ستاد انتخابات استان و دیگر اعضای ستاد انتخابات برگزار شد  پیام معاون سیاسی وزیر کشور قرائت شد.
 
متن کامل پیام دکتر جمال عرف بدین شرح است:
 
مقام معظم رهبری در بیانیه مهم و استراتژیک «گام دوم انقلاب»، به اوج رسانیدن مشارکت مردمی در مسائل سیاسی از جمله انتخابات را یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران برشمردند.

این برکت بزرگ، بی تردید حاصل مشارکت همیشگی و هوشمندانه مردم شریف ایران اسلامی است که در بزنگاه‌های مختلف تاریخی به ویژه انتخابات‌های متعدد و گوناگون، با حضور و مشارکت خود، نقشی بی بدیل در تحقق مردم سالاری دینی ایفا کرده اند.

اکنون که در استانه انتخابات دوم اسفندماه ۱۳۹۸ هستیم، اطمینان دارم همکاران متعهد اینجانب در ستاد انتخابات استان، همگام با سایر دستگاه‌های ذیربط، زمینه و بستر مشارکت حداکثری مردم شریف و فهیم استان گلستان را مهیا خواهند کرد و با در نظر داشتن دو اصل بی طرفی و قانونمداری، تمامی توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و باشکوه در استان زرخیز و شهیدپرور گلستان به کار خواهند بست.
 
استان گلستان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ، ۷ نماینده را از ۶ حوزه انتخابیه به عنوان نماینده به خانه ملت می فرستد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار