باتوجه به نزدیکی انتخابات مجلس افرادی با ملتهب کردن فضای مجازی قصد دارند فضا را به نفع جریان خود تغییر دهند.

مردم به تحلیل های من درآوری توجه ای ندارند/قطعا شهروندان گلستانی نسبت به انتخابات آتی حساسیت بیشتری خواهند داشت

به گزارش گلستان24؛این روز ها هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم فعالیت های انتخاباتی نامزد های انتخاباتی در استان گلستان بیشتر می شود.

فضای مجازی هم به عنوانی فضایی تاثیر گذار در بین عموم مردم باعث شده تا افرادی که سودای حضور در بهارستان را در سر دارند برای خود تیم های رسانه ای تشکیل داده و یا حداقل یک نفر را برای برنامه ریزی های رسانه ای خود استخدام کرده اند.

عده ای نیز برای ملتهب کردن فضای رسانه به نفع جناح خود به ایجاد پیج ها وکانال های تلگرامی روی آورده اند.

در حال حاضر کانال های متعدد تلگرامی با مخاطبین بسیار پایین که بعضا به 40 نفر هم نمی رسد با انتشار مطالبی سخیف در خصوص رقبای انتخاباتی و حتی حامیان آنها در حال مسموم کردن فضا هستند.

این افراد خیال می کنند با ایجاد کانال تلگرامی و نشر چند مطلب می توانند اوضاع را به نفع کاندید های مدنظر خود تغییر دهند،در حالی که تنها چند درصد از مردم از استان گلستان مخاطب آنها هستند.

گذشته از آن شهروندان گلستانی در انتخابات آتی با نگاهی فراجناحی به افراد شایسته رای خواهند داد،افرادی که در گذشته و در جایگاه های مختلف توانایی های خود را به مردم نشان داده اند.

قطعا مردم استان گلستان به تحلیل های خیالی توجه ای ندارند و بر اساس شایستگی افراد رای خود را به صندوق های رای خواهند انداخت چرا که اوضاع اقتصادی استان گلستان با داشتن ظرفیت های فراوان باعث شده تا آنها در انتخابات آینده دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار