استاندار گلستان در مراسم صبحگاه حامیان ولایت که با حضور گروهان‌های نمونه بسیج کارمندان برگزار شد، بسیج را یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی برشمرد.

صبحگاه حامیان ولایت در گلستان برگزار شد / بسیج مولفه قدرت ایران اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس صبح امروز در مراسم صبحگاه حامیان ولایت که با حضور گروهان‌های نمونه بسیج کارمندان برگزار شد، اظهارداشت: کشور ما با قدمتی طولانی باید برای خود در دنیا مولفه قدرت تعریف کند که اقتدار بسیج یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از نمادهای قدرت ما حضور مردم در همه صحنه‌ها در قالب بسیج است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با ابتکار استثنایی طوری بسیج را تاسیس کرد که وقتی با مشکل و بحرانی روبرو می‌شویم بلافاصله در ذهن خود به یاد بسیج بیفتیم.

استاندار گلستان گفت: برکات بسیج برای انقلاب بر کسی پوشیده نیست اما به طور قطع شاهکار بسیج در 40 سال گذشته  حضور پرشور بسیج در دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: امروز باید با همان ویژگی‌های زمان دفاع مقدس بسیج را حفظ کرد یعنی نیرویی مخلص و بابصیرت و مطیع امر ولایت بود.

حق‌شناس گفت: یکی از دلایل حداکثری بودن کارایی ما در دفاع مقدس بی‌ادعا بودن بسیجیان ما بوده که امروز باید این را حفظ و تقویت کرد.

در این مراسم جمعی از کارمندان بسیجی و جانشین بسیج اقشار سپاه نینوای استان هم حضور داشتند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار