فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور در امتداد حرکت دفاع مقدس قرار دارد، گفت: حدود یک‌هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه دومین اختتامیه جشنواره راهیان نور در استان گلستان ارسال شده است.

 راهیان نور در امتداد فرهنگ دفاع مقدس قرار دارد/ به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب افتخار می‌کنیم

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره راه آورد سرزمین  نور گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: راهیان نور محور همدلی و وحدت است، 40 سال از انقلاب گذشته و هیچ انقلابی ولایی را شاهد نیستیم که 40 سال تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: به بهانه‌ها و اشکال مختلف در طول 40 سال گذشته دشمن به ما هجوم آورده است.

سلیمانی به دوران هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان مانند تحریم و ترور اشاره کرد و گفت: به دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل سالگی سال پیروزی انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

وی به برگزاری دومین اختتامیه جشنواره راهیان نور استان گلستان اشاره کرد و گفت: نزدیک به یک‌هزار و 600 اثر دبیرخانه جشنواره رسیده و امروز مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبان شاهد هستیم.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه با اشاره به رهنمودهای امام خامنه ای به دست اندرکاران راهیان نور یادآور شد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که دستاوردهای راهیان نور را باید مستند کرد تا این مستندات بتواند نیازهای آینده را فراهم کند و نسل های آینده  از گنیجنه ارزشمند دوران دفاع مقدس استفاده کنند.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوییم که دفاع مقدس قدیمی شده بلکه فرهنگ دفاع مقدس در امتداد فرهنگ عاشورا است.

وی با بیان اینکه راهیان نور در امتداد حرکت دفاع مقدس قرار دارد، گفت: ویژگی های شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی و ایستادگی در برابر استکبار و روحیه شهادت طلبی به نوعی در دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور امروز یک فناوری است، افزود: در بستر راهیان نور مدافعان حرم تربیت می‌شوند و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار