اسکندری گفت: ۹.۲ دهم درصد جمعیت شهرستان کردکوی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

۹ درصد جمعیت کردکوی تحت پوشش کمیته امداد هستند/ اجرای طرح «هر کارمند یک حامی»

به گزارش گلستان ۲۴؛ «اسکندر اسکندری» روز(چهارشنبه ۶ آذر) در هفتمین جلسه شورای اداری کردکوی که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، عرصه برای جامعه هدف دستگاه حمایتی کمیته امداد و سایر دستگاه های حمایتی تنگ شده است و در علاوه بر افراد تحت پوشش، مراجعه کنندگان از قشر بازنشستگان و کارگران روزمزد بیشتر شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه خدمت به مردم نعمتی است که خداوند در اختیار مسئولان قرار داده است، بیان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی باید توجه مسئولان به مردم بیشتر شود تا از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

 

اسکندری تصریح کرد: 9.2 دهم درصد جمعیت شهرستان کردکوی تحت پوشش کمیته امداد است که در سرفصل های مختلف به این افراد تحت پوشش خدمت رسانی می شود.

 

وی با تأکید بر اینکه نیاز است توجهات بیشتر شود تا خدمات گسترده ای به ولی نعمتان جامعه ارائه شود، ابراز کرد: طرح «هر کارمند یک حامی» برای کمک به فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست در دست اجرا است.

 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه یکی از مشکلات مددجویان برای دریافت تسهیلات در بحث ضامن است، اذعان کرد: «صندوق ضمانت» در تهران افتتاح شده و اگر حمایت از منابع استانی صورت بگیرد تهران کمک می کند تا از محل تسهیلات به زنان سرپرست خانوار کمک شود.

 

اسکندری تأکید کرد: 12 هزار زن سرپرست خانوار تا 45 سال سن در استان گلستان وجود دارند که می توانند از این ظرفیتی که دولت برای توانمندسازی خانواده ها فراهم کرده استفاده کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار