مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی را در بین خانواده‎ها و زنان جامعه ترویج دهیم.

باید سبک زندگی فاطمی را بین خانواده‎ها نهادینه کرد

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، فائزه عبداللهی در همایش تجلیل از زنان خیر و نیکوکار استان با بیان اینکه نقش‎آفرینی‎های کمیته امداد در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است، اظهار کرد: الگوهای دینی به ما آموختند که دیگران را به خودمان مقدم برشماریم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی را ترویج دهیم، تصریح کرد: زنان خیر و نیکوکار کسانی هستند که در مسیر الگوپذیری از بانوی دو عالم گام برداشته‎اند و در همین راستا با کمک‎های خود از نیازمندان دستگیری می‎کنند.

عبداللهی گفت: روحیه نوع‎دوستی کمک می‎کند انسان‎ها از مشکلات خود رها شده و حس خوشایندی نسبت به زندگی و آینده داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان با قدردانی از تلاش‎های همه نیکوکاران بیان کرد: با کمک‎های شما امروز این نهاد مقدس فعالیت‎های ارزشمندی در حوزه زنان و خانواده انجام داده و با این نقش‎آفرینی‎ها این نهاد در این حوزه در ردیف دستگاه‎های برتر قرار دارد.

وی خطاب به زنان نیکوکار متذکر شد: با اعتماد به کمیته امداد انتخاب خوبی داشته‎اید و انشاءالله زمینه اعتماد دیگران را نیز به این مجموعه فراهم سازید.

در همایشی از زنان نیکوکار و خیر گلستانی که برای خدمت‎رسانی به محرومان و نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی گلستان همکاری دارند با اهدا هدایای و لوح سپاس قدردانی شد.

در این همایش از «ثریا کسای» با 58 سال همکاری با امداد، «زهرا قلی‎نژاد» حامی طرح محسنین و کمک به درمان نیازمندان، «فاطمه دولت‎پور» مدیر موسسه خیریه و کمک برای جهیزیه و درمان، «مهناز مظفری» حامی طرح کوثر و امدادیار، «بیکی‎زاده» رابطه فرهنگی با کمیته امداد، «مریم صحت‎نژاد» پرداخت‌کننده زکات حمایتی و... دیگر بانوان خیر گلستانی قدردانی شد.

در پایان این همایش مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از نمایشگاه طرح‎های اشتغال مددجویان کمیته امداد در قالب طرح‎های صنعتی، تولیدی، دامپروری، خدماتی و هنرهای دستی بازدید کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از نمایشگاه طرح‎های اشتغال مددجویان کمیته امداد در قالب طرح‎های صنعتی، تولیدی، دامپروری، خدماتی و هنرهای دستی بازدید کرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه از 11 تا 15 اسفند ماه جاری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در محل پارک شهر گرگان دایر است./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار