با صدور پیامی انجام شد؛

فرمانده سپاه نینوا با صدور پیامی از مردم و عوامل اجرای باشکوه برنامه های چهل سالگی بسیج در استان گلستان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر و تشکر فرمانده سپاه نینوا از مردم و عوامل اجرایی برنامه های باشکوه چهل سالگی بسیج

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرمانده سپاه نینوا با صدور پیامی از مردم و عوامل اجرای باشکوه برنامه های چهل سالگی بسیج در استان گلستان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد...

بسیج فرهنگ نابی است که برگرفته از قیام سیدالشهداء (ع) است و هر کسی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است.

آرمان اصلی بسیج محافظت از انقلاب اسلامی بوده و فدایی ملت و ولایت است. 

اخلاص، بصیرت و آگاهی، به روز و به موقع عمل کردن شاخصه اصلی بسیج و بسیج خادم ملت است. بسیج با خدمت، جهاد و شهادت مأنوس بوده و آن را برای خود افتخار می داند.

اینجانب خاضعانه از همه ی آحاد مردم شریف و نجیب استان گلستان بویژه اعضای گردان های بیت المقدس،کوثر، امام علی (ع) و امام حسین (ع) بسیج، حوزه ها و پایگاههای مقاومت، مسئولین اجرایی استان، ائمه محترم جمعه و جماعات و علی الخصوص اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری ها، نشریات و صداوسیمای مرکز گلستان در اجرای باشکوه برنامه های چهل سالگی شجره ی طیبه بسیج که باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایجاد امیدواری و نشاط در بین دوستان شد، سپاسگزارم و خداوند متعال را بابت این نعمت ارزشمند شاکرم و امید دارم همه ی این اقدامات موجبات رضایت و شادی منجی عالم بشریت و مولایمان حضرت امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) را فراهم نموده باشد.

سرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار