معروفی گفت: ۳۲ هزار نفر در زمان سیل در قالب نیروی جهادی در مدت ۴۵ روز به کمک مردم سیل زده استان گلستان شتافتند.

۳۲ هزار نیروی جهادی به سیل زدگان گلستانی کمک کردند/ آغاز فاز دوم بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سردار حسین معروفی» امروز(چهارشنبه 27 آذر) در آیین افتتاحیه مرحله دوم بازسازی و تعمیر 500 واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان با داشتن 17 قوم  با مذهب شیعه و سنی با یک وحدت مثال زدنی در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در زمان سیل سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیح مستضعفین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی) بودند و در آن زمان برای کمک و حمایت از سیل زدگان تلاش زیادی داشتند.

معروفی تاکید کرد: خرسند هستیم که امروز مرحله دوم بازسازی و تعمیر 500 واحد در شهرستان های گنبدکاووس، مینودشت، آق قلا، گمیشان و بندرترکمن با محوریت شهرستان گنبدکاووس را افتتاح و واگذاری آن را به مردم اعلام می کنیم.

وی یادآور شد: به موضوع پساسیل در شهرستان گنبدکاووس مثل سایر مناطق سیل زده باید توجه کرد، در زمان سیل شهرستان گنبدکاووس نخستین شهرستانی بود که دچار سیل شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به خدمت بی منت با روحیه جهادی تاکید کرد و ابراز داشت: با ابلاغی که رئیس سازمان بسیج مستضعفین داشتند بی منت خدمت رسانی به مردم استان گلستان را انجام می دهیم.

معروفی یادآور شد: در مرحله نخست بازسازی و مرمت واحدهای سیل زده یک هزار و 185 واحد در آق قلا با محوریت روستای تازه آباد با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه آغاز کردیم.

وی گفت: همچنین علاوه بر این 500 واحد 250 واحد خسارت دیده از سیل نیز در شهرستان گنبدکاووس کار بازسازی و مرمت آن را دنبال خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: 32 هزار نفر در زمان سیل در قالب نیروی جهادی در مدت 45 روز به کمک مردم سیل زده استان گلستان شتافتند.

معروفی خاطرنشان کرد: تا 22 بهمن تلاش می کنیم 300 واحد را برای مردم سیل زده استان گلستان بسازیم و تحویل دهیم.

گفتنی است، این مراسم در روستای «قورپلجه» شهرستان گنبدکاووس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار