ضرب و شتم معاون مدرسه در آق‌قلا، درگذشت اولین امام جمعه کردکوی و آغاز عملیات ساخت کانال و دیواره روستای صوفی شیخ داز کلاله از جمله اخبار کوتاه پنجشنبه گلستان است.

ضرب و شتم معاون مدرسه در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ اولیای یک دانش‌آموز در آق‌قلا، معاون مدرسه فرزند خود را کتک زده و خسارتی به خودروی وی وارد کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با تایید این خبر اظهار داشت: ۲ دانش‌آموز با یکدیگر درگیر شدندکه پس از آن معاون مدرسه آنها را به دفتر احضار و تذکر انضباطی داد.

محمد حبیبی اظهار داشت: یکی از دانش‌آموزان خاطی موضوع را به خانواده خود منعکس کرد اما آنان با برداشت اشتباه از مساله، موضوع را به شورای محل اطلاع و خواستار رسیدگی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شورای روستا نیز برای حل این مساله وارد عمل شد اما والدین دانش‌آموز با حضور در مقابل مدرسه و پس از داد و فریاد، اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودرو معاون مدرسه و سپس ضرب و شتم وی کردند.

**

آیت الله حاج سیدحسن مهرحسینی سیدالنگی از فقهای گلستان، مدرس حوزه علمیه قم و نخستین امام جمعه شهرستان کردکوی پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع و تدفین آیت الله حسینی گرگانی جمعه در شهر قم برگزار می شود.

وی شاگرد آیت الله سیدسجاد علوی، امام خمینی (ره)، آیت الله سیدمحسن حکیم، آیت الله میرزا باقر زنجانی، آیت الله بجنوردی، آیت الله خوئی، آیت الله محمدرضا گلپایگانی، میرزا هاشم آملی و مرعشی نجفی بود و  در کنار تحصیل در قم به تدریس دروس خارج فقه، و اصول و تفسیر نیز مشغول بود.

**

یادبود اولین سالگرد رییس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی وی امروز پنجشنبه در مکتب الحسین (ع) گرگان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، مدیران تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شرکت کردند.

مرحوم نوربخش سال گذشته در سانحه رانندگی حین سفر به گرگان به همراه معاونش جان باخت.

**

علاقه مندان به پدیده های نجومی آخرین خورشید گرفتگی (کسوف) سال ۹۸ هجری خورشیدی را بامداد پنجشنبه در گرگان به نظاره نشستند.

**

عملیات ساخت کانال و دیواره روستای صوفی شیخ داز کلاله آغاز شد.

این پروژه بطول ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

**

فرماندار گمیشان گفت: ۳ هزار و یکصد خانوار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) اهل شهرستان گمیشان هستند.

احمد دستمرد با اشاره به خسارات سیل به مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: ۲۴۳ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) گمیشان که در سیل دچار خسارات شده بودند، تسهیلات دریافت کردند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار