سپاه نینوا استان گلستان در بیانیه ای اعلام کرد: حماسه تاریخی و ماندگار ۹دی، فصل جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی، روز پیوند عاشورایی امت و امامت و شکست فتنه گران و برگ زرین دیگری در صحیفه تاریخ مبارزات مردم انقلابی ایران بود.

حماسه ۹ دی فصل جدیدی از بصیرت و هوشیاری را در تاریخ مبارزات مردم ایران رقم زد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در بیانیه سپاه نینوا استان گلستان که در آستانه فرا رسیدن حماسه یوم الله ۹ دی صادر شده، آمده است: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از مجاهدت ها، پایداری ها، جوانمردی ها و استقامت مردمی است که همواره تا پای جان خود در برابر دشمنی های مستکبرین عالم و خیانت های مزدوران داخلی آنان، از حریم اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کرده و خواهند کرد.

بدون شک یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حماسه تاریخی و ماندگار 9دی بود که فصل جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی، روز پیوند عاشورایی امت و امامت و شکست فتنه گران و برگ زرین دیگری در صحیفه تاریخ مبارزات مردم انقلابی ایران را رقم زد.

حماسه 9دی و حضور میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، دفاع عاشقانه از انقلاب و اصول و ارزش های دینی و فروزان شدن شعله های "آگاهی" و بصیرت" نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می رود.

سپاه نینوا  استان گلستان ضمن گرامیداشت حماسه 9دی (دهه بصیرت)، این حماسه ماندگار و الهام بخش را گرامی داشته و از اقشار و آحاد مختلف مردم نجیب و فهیم و انقلابی استان گلستان برای حضور باشکوه، پرشور و دشمن شکن در تجمع سراسری مراسم روز یوم الله 9دی ماه "تجدید میثاق "امت با ولایت" دعوت بعمل می آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار