امام جمعه کلاله: برخی هدف اصلی فتنه را کتمان می کنند

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: فتنه سال 88 کودتای علیه نظام بود که با بصیرت مردم ایران خنثی شد و جای تعجب است که با مستندات موجود، هنوز هم برخی این موضوع را کتمان می کنند.

فتنه 88 کودتای علیه نظام بود

به گزارش گلستان24، حجت السلام رضا کشیری در جلسه هماهنگی هفته وحدت و روز 9 دی، گفت: کسانی که درجریان سال 88 فریب بیگانه را خوردند، به اینکه هدف دشمن چه بود، پی بردند ولی متاسفانه هنوز هم برخی این اصل را کتمان می کنند.

امام جمعه کلاله

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در ایران نمی توان رای ها را بصورت میلیونی جابجا کرد. در کجای دنیا قبل از رای شماری می توانند میزان رای خود را اعلام کنند؟ یکی از سران فتنه توانست چندین میلیون رای را کسب کند ولی یکی دیگر که تنها 2 میلیون رای آورده بود، چرا؟ این نشان می دهد تمام این اقدامات برنامه ریزی شده بود.

کشیری یادآور شد: در یکی از گزارشات منتشر شده در رسانه های خارجی بیان شده است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری محمد خاتمی، چندین میلیون یورو هزینه شده است که حکایت از جریانات پشت پرده دارد برای توطئه برضد نظام در آن زمان دارد.

وی با پرداختن به وجه اشتراکات شیعه و تسنن گفت: دشمنان در پی اختلاف افکنی در بین شیعه و سنی هستند و در این باره تلاش های زیادی شده است که بین روحانیون شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند و خوشبختانه روحانیون این کشور آگاه و هوشیار هستند.

9 دی رفناندوم نظام بود

حجت السلام کشیری ادامه داد: 9 دی یک رفناندوم برای نظام بود و برای این روز و بخصوص هفته وحدت باید برنامه ریزی مناسبی شود.

حجت السلام حسین پور رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان کلاله نیز در این جلسه با اشاره به سخنان امام جمعه کلاله، بر بیانات وی تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی مناسب از سوی مسئولین شد.

وی تاکید کرد: لازم است که در هفته وحدت ، وحدت بین مسلمین را به بهترین وجه نشان دهیم.

وی حماسه 9 دی را روز بصیرت افزایی دانست و افزود: با توجه به اهمیت این روز، می طلبد که مسئولین نسبت به این روز اقدامات لازم را مبذول کنند و مردم را برای شرکت در راهپیمایی این روز تشویق کنند.


منبع : کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار