مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به نقش خانواده بزرگ حمل و نقل جاده ای استان در عرصه اقتصادی، عملکرد آنان را در این مقطع، بهترین عملکرد در کشور بیان و از تمام افرادی که در شریان های حیاتی بار جابه‌جا می کنند قدردانی کرد.

حمل و نقل برون شهری استان عملکرد مطلوب در عرصه اقتصادی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان روز چهارشنبه در جلسه راهبردی قرارگاه جهاد اقتصادی با صنوف حمل و نقل استان افزود: تمام دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای استان در بحران ها و مقاطع حساسی مانند سیل، اربعین و غیره همراه ما جهت خدمت رسانی به مردم بودند که این بیانگر عشق و همت آنان است.

به گفته وی،  خانواده بزرگ حمل و نقل برون شهری استان متشکل از 150 شرکت حمل و نقل در بخش مسافری، باری و بین المللی و حدود 15 هزار و 200 راننده شناسایی شده دارای کارت هوشمند و 10 هزار و 700 ناوگان باری و مسافری هستند که تعاملات دوسویه خوبی با اداره کل دارند.

سرهنگ"ابراهیم مهقانی" رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالین اقتصادی استان، نقش آفرینی اتحادیه کامیونداران و اتوبوسرانان را در انقلاب بسیار مهم خواند و گفت: ما آمده ایم که با عزم آهنین در کنار شما باشیم و نگذاریم که مشکلات صنفی تبدیل به مشکلات امنیتی شود.

سرهنگ"جواد فراهی"جانشین فرماندهی سپاه در ستاد بسیج اقشار استان نیز، رسالت اتحادیه های حمل و نقل بین شهری را در عرصه جنگ اقتصادی؛ تفکر بسیجی، ایثار و شهادت طلبی بیان کرد و افزود: اگر تشکیلاتی کار نکنیم عمر ما کوتاه و خدمات دهی کم خواهد شد.

در این جلسه که با هدف تعامل در جهت راه اندازی پایگاه بسیج اتحادیه حمل و نقل (کامیونداران استان) برگزار شد، مدیران انجمن ها و صنوف و اتحادیه های صنفی کارگری  و کارفرمایی بخش حمل و نقل برون شهری، موافقت خود را برای راه اندازی این پایگاه اعلام داشته و بنا شد جزئیات ساز و کار اجرایی آن در نشست های آتی برنامه ریزی شود.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار