نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: خون این سردار رشید اسلام بدون شک جبهه مقاومت را منسجم تر می کند.

امام جمعه گرگان: شهادت حاج قاسم نیروهای مقاومت را منسجم‌تر می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: بسیاری مردم دنیا اعم از شیعه و سنی بلکه مسیحی ها به حاج قاسم علاقه شدیدی داشتند و به همین دلیل هم ایستادگی و مقاومت بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت شروع قوی تری برای برچیدن بساط آمریکایی ها در منطقه و حتی کل جهان خواهد داشت.

نورمفیدی گفت: حاج قاسم مالک اشتر انقلاب بود و قلب سلیم و پاکی داشت و هیچ تعلقی (دنیوی) در قلبش نبود.

امام جمعه گرگان با تصریح بر اینکه مردم باید شخصیت های بزرگ نظام و انقلاب را خوب بشناسند، اضافه کرد: تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری توسط شهید حاج قاسم در منطقه و در مقابل تفکر آمریکایی ها به اجرا گذاشته شد.

نورمفیدی شخصیت شهید سلیمانی را والا و ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد: آن شهید والامقام در همه میدان های خطر مانند سوریه، لبنان، یمن، عراق و دیگر جبهه ها حضور داشت و همه خطرات را بدون چشمداشتی به جان می خرید.

امام جمعه گرگان گفت: آمریکا با تشکیل ناتوی نظامی نتوانست کاری در منطقه انجام دهد اما حاج قاسم با تشکیل نیروی مقاومت به خوبی در برابر همه دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

نورمفیدی با بیان اینکه شهید حاج قاسم با شخصیت بی بدیل و مدیریت کم نظیر افراد زیادی را برای ادامه مسیر مقاومت تربیت کرد، تاکید کرد: با شهادت حاج قاسم خیال آمریکا راحت نخواهد شد بلکه مصیبتی تلخ تر به آنان وارد خواهد شد، مصیبت برای ما سخت است اما از مقاومت کوتاه نخواهیم آمد و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: آمریکا بداند جبهه های مقاومت در سراسر جهان خونخواه حاج قاسم خواهند بود، با شهادت سردار سلیمانی فریاد تمام مردم عالم علیه آمریکا بلند می شود.

نورمفیدی گفت: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی تنها مختص به یک شهر یا استان نیست و باید یادبود این شهید بزرگوار برد جهانی داشته باشد و مراسم باشکوهی در استان گلستان هم برگزار می شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار