اعضای شورا شهر گرگان در دویست و دومین جلسه رسمی و علنی این شورا اعلام کردند که یکی از خیابان‌ها یا اماکن اصلی این شهر به نام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری خواهد شد.

نامگذاری یکی از خیابان‌های گرگان به نام سردار سلیمانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ در این جلسه که شامگاه دیشب شنبه برگزار شد، حمیدرضا آقا ملایی رییس شورای شهر گفت: خدمات و تلاش های ایشان در راه حفظ کیان و حراست از مرزهای کشور فراموش نشدنی است و باید از همه ظرفیت ها برای ماندگاری نام ایشان استفاده کرد.

در این جلسه همچنین چند پیشنهاد کمیته نامگذاری برای تغییر نام برخی معابر و خیابان های شهر گرگان در صحن رسمی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه علاوه بر  حضور همه ۹ عضو شورای شهر، شهردار و مدیران شهری، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان و فرمانده سپاه مقاومت گرگان نیز حضور داشتند .

در این جلسه نامه شهرداری گرگان در خصوص اعمال سیاست های حمایتی برای واحدهای مسکونی سیل زده تصویب شد.

به سبب بارش‌ روزهای نخست فروردین امسال تعدادی اندکی از واحدهای مسکونی گرگان در منطقه چاله باغ دچار خسارت شد و ساکنین آن مجبور به تخلیه منازل خود شدند که بر اساس نامه شهرداری گرگان برخی تخفیف های مالی در ارائه خدمات شهری برای مالکان آن منظور می شود .

شهردار گرگان نیز در این جلسه از آغاز عملیات اجرایی شهر بازی مدرن گرگان  و بهره برداری از المان سرداران شهید گرگان در دهه فجر خبر داد.

 عبدالرضا دادبود اظهار داشت: برای نقاط مختلف شهر گرگان ۷۰۰ نیمکت پیش بینی شده تا شهروندان و مسافران در آستانه دهه فجر و نوروز شاهد تغییرات محسوسی در فضای شهری باشند.

فرمانده ناحیه سپاه گرگان هم در این جلسه با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریستی آمریکا اظهارداشت : با شهادت سردار سلیمانی تشکیل تمدن اسلامی در منطقه شتاب می گیرد و زوال رژیم صهیونیستی قطعیت خواهد یافت.

سرهنگ وحید فخرالدین گفت : پاسخ جمهوی اسلامی ایران به این جنایت بسیار سخت و دندان شکن خواهد بود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار