ارشد نظامی ارتش در استان گلستان؛

ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و مازندران در سومین یادواره شهدای گمنام و شهدای تیپ ۲۳۰ گفت: شهادت عشق ورزیدن به ارزش ها و گام گذاشتن در مدرسه خون خداست.

شهادت عشق ورزیدن به ارزش ها و گام گذاشتن در مدرسه خون خداست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و مازندران و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان در سومین یادواره شهدای گمنام و شهدای تیپ ۲۳۰ در شهرستان نوده با گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدا گفت: شهادت باشکوه ترین و عالی ترین شئون و خصایص یک جوان زاهد و عاشق اهل بیت است که با شهادت به فضیلت و کمال و می رسد و زندگی در آخرت را به زیستن در دنیا ترجیح می دهد.

امیر سرتیپ محمد علی سعید عسکری با بیان اینکه شهادت حضور در صحنه حق و باطل است خاطر نشان کرد: شهادت عشق ورزیدن به ارزش ها و گام گذاشتن در مدرسه خون خداست و ما وارث خون عزیزترین امانت هایی هستیم که با جهاد و شهادت و با ارزش های بزرگ انسانی در تاریخ اسلام با چهره های فرازمانی خود، اقتدار، عزت، سربلندی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با تجلیل از رشادت های شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهادت دعوتی است به همه عصرها و به همه نسل ها و شهادت مسیری عارفانه و عاشقانه است که همه شهدا با آگاهی و منطق، انتخاب کرده و با زنده نگهداشتن فرهنگ استقامت و ایستادگی، مایه فخر ایرانیان و نسل جوان هستند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار