تعجب مردم از غیبت مسئولین استان گلستان

طبق همیشه جای خالی مسئولین استانی در این مراسم احساس شد که واقعا چقدر جلسه و وقت برای مدیران استانی کم است که حتی حاضر نشدند برای چند دقیقه زیر تابوت مدافع حرم حضرت زینب (س) را بگیرند .

غیبت سوال برانگیز مسئولین استان گلستان در تشییع شهید مدافع حرم !

صبح امروز پیکر پاک شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار سید احسان حاجی حتم لو در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار گرگان تشییع شد.

به گزارش گلستان 24 ، استقبال مردم از این مراسم به حدی بود که به دلیل ازدحام جمعیت و احترام مردم به حریم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) طی مسیر بهداری سپاه نینوا به سمت امامزاده عبدالله نزدیک به 3 ساعت طول کشید .

سردار فروتن معاون هماهنگ کننده و سردار عظیمی فر معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار شالیکار فرمانده سابق سپاه مازندران ، سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و حجت الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به نمایندگی از سپاه پاسداران کشور در این مراسم حضور یافتند.

اما طبق همیشه جای خالی مسئولین استانی در این مراسم احساس شد که واقعا چقدر جلسه و وقت برای مدیران استانی کم است که حتی حاضر نشدند برای چند دقیقه زیر تابوت مدافع حرم حضرت زینب (س) را بگیرند .

سید احسان حاجی حتم لو جوان بود و تازه ازدواج کرده بود و دردا که تازه یک بچه چهار ماهه هم در راه داشت ، فرزندی که هیچ گاه پدرش را ندید ، پدری که در راه دفاع از اسلام و حریم حضرت زینب (س) به مصاف چهره های پلید تكفيري و داعشي رفت .

حال اگر مسئولین استانی و برخی شخصیت ها مقداری از حجم جلسات خود می کاستند و دقايقي به تشییع پيكر پاك این جوان شهديد مدافع حرم می آمدند ، چیزی از اعتبار و ارزش آنها کاسته نمی شد، البته ااعتبار و ارزشی که خون همین شهدا به آنها داده است . 

امروز صحنه حضور متن مردم جامعه از اقشار مختلف در تشييع پيكر اين جوان شهيد بود تا قلبا و عميقا عشق و ارادت خود به ساحت اهل بيت (ع) ، ولايت فقيه ، انقلاب و بسيج به منصه ظهور برسانند و يك بار ديگر به همگان نشان دهند پاي آرمان هاي امام و انقلاب و شهدا ايستاده اند .

ولي جاي همه كساني در ظاهر و صرفا به زبان ، فقط ادعاي سربازي رهبري و تبعيت از ولايت فقيه و همراهي با توده هاي مردم دارند در ميان اين خيل جمعيت خالي بود ، و نداشتن توفيق و كم سعادتي باعث شد تا مدير و مسئول و شورا و استاد و روحاني و دانشجو و ... در اين مراسم نباشند .

البته جاي تعجب است كه برخي از همين غايبان هميشگي مراسمات گوناگون ارزشي و مذهبي و بخصوص شهدا ، اگر فلان هنرمند يا ورزشكار يا ... بيايد يا برود و يا مرحوم شود ، چنان ميان دار معركه مي شوند كه گويا تصدي و توليت اجراي مراسمات آنان با همين هاست . و گاها در اين زمينه از يكديگر سبقت مي گيرند .

آري ، اگر نبودند شهداي انقلاب ، اگر نبودند شهداي دفاع مقدس ، اگر نبودند شهداي امنيت ، اگر نبودند شهداي بصيرت ، اگر نبودند شهداي مدافع حرم آل الله و اگر نبودند شهداي هسته اي ، اگر نبودند شهداي ... ؛ امروز معلوم نبود سرنوشت ملت و مملكت مان را بايد با كدام كشور و ملت مقايسه مي كرديم .

بله عزيزان ، ما در سنگ فرش خيابان ها بر روي خون تك تك اين عزيزان راه مي رويم ، پس مراقب رفتار و گفتار خود و اداي وظيفه در قبال اين اين شهداي عزيز باشيم .

«   چشم ها را بايد شست         جور ديگر بايد ديد  »

ارسال نظر

آخرین اخبار