نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه مکتب شهید سردار سلیمانی زنده است، گفت: حاج قاسم‌ها می‌روند اما راه باید ادامه یابد تا عدالت در گستره گیتی تسری پیدا کند.

عزت سردار سلیمانی در اطاعت‌پذیری به ولایت بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در حاشیه برنامه سردار دل‌ها به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مکتب سردار سلیمانی زنده است و خاموش نمی‌شود.

وی در خصوص نقش خانواده در تربیت فرزند تصریح کرد: همانطور که بزرگان دین، ائمه اطهار (ع) و علما تاکید داشتند اگر کسی بخواهد فرزندی داشته باشد که آینده خوبی در جامعه به دست آورد باید تربیت صحیح دینی شود.

نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی افزود: عزتی که خدا به سردار سلیمانی داد به واسطه ویژگی‌هایی همچون اطاعت پذیری محض از ولایت، عالم عامل بودن، ارزش دادن به یتیمان و فقرا بوده است.

رعایتی گفت: شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود این مکتب به دنبال اسلام ناب بود و بر پایه نوع دوستی، اخلاص، اهل عمل و جهاد بودن به وجود آمد که همه این خصلت ها در سردار سلیمانی وجود داشت.

وی خطاب به مسوولان گفت: به واسطه مسوولیتی که دارید باید از فرصت‌ها برای خدمت به جامعه استفاده کنید تا این خدمات در انقلاب اسلامی ماندگار شود.

نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: مردم در تشییع سردارسلیمانی با شهدا، امام و سید مقاومت تجدید عهد کردند که فرزندان خود را طوری تربیت کنند که همه قاسم سلیمانی شوند.

رعایتی در خصوص مسیر مجاهده از نظر دین اسلام و آموزه های دینی ابراز کرد: آنهایی که اهل معرفت به معارف دینی هستند می‌دانند که خدا بهترین را معرفی کرده است، بهترین افراد در علم و دانش و صورت ظاهری نیست.

وی ادامه داد: قرآن در آیه ای اشاره کرده اگر کسی تقوا داشته باشد، خداشناس باشد یقینا خدا او را بزرگ می‌کند، خیلی افراد در راه انقلاب اسلامی مجاهده کردند اما در مسیر راه بازماندند و عاقبت بخیر نشدند.

نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در خصوص چرایی عزیز شدن سردار سلیمانی در نزد مردم گفت: اگر بخواهیم راه مجاهده را پیدا کنیم باید ببینیم راه آن از کجا سرچشمه می‌گیرد وقتی کسی ولایتمدار شد یعنی راه مجاهده را پیدا کرده است.

وی در خصوص انتخاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده سپاه قدس بیان کرد: این انتخاب نشان از استمرار راه مقاومت دارد، فرهنگ دینی انقلاب اسلامی باید در دنیا حاکم شود و در مقابل ظلم و ستم بایستد این انقلاب وابسته به حزب و گروه سیاسی نیست.

نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه سردار سلیمانی واقعا بزرگمرد بود، تصریح کرد: وقتی سردار سلیمانی شهید شد پرچم مقاومت بر زمین نماند و به کسی سپرده شد که علم و معلومات بالایی دارد و بهتر از گذشته مسیر مقاومت را ادامه می‌دهد.

رعایتی با اشاره به اینکه مکتب شهید سردار سلیمانی زنده است، تاکید کرد: حاج قاسم‌ها می‌روند اما راه باید ادامه یابد تا عدالت در گستره گیتی تسری پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار