جانشین سپاه نینوا :

دولت تروریست آمریکا ، سردار بزرگ و پرافتخار ما را ناجوانمردانه از ما گرفت و همانطور که خون ابا عبدالله (ع) اسلام را زنده نگه داشت خون حاج قاسم نشان داد که انقلاب همیشه زنده است.

خون پاک حاج قاسم سلیمانی نشان داد که انقلاب همیشه زنده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ یادواره ی 2 شهید روستای زرین گل علی آبادکتول و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، شب گذشته با سخنرانی سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

جانشین سپاه نینوا در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران با خباثت های امریکای تروریست بیگانه نیست و در ذهن ما این جنایات ها ثبت و ضبط است. پیش از انقلاب ، کودتای ۲۸ مرداد را طرح ریزی کردند و کاپیتولاسیون را تحمیل و ملت را تحقیر کردند و دانشجویان را به خاک و خون کشیدند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ترور مسئولین را در دستور کار قرار دادند و مردم مومن را به جرم مومن بودن به خاک و خون می کشیدند.

وی با اشاره به ترور شهید سپهبد سلیمانی افزود : آنها از شخصیت سردار سلیمانی در هراس بودند و به همین علت دست به چنین جنایتی زدند. این خباثت ها اولین و آخرینش نخواهد بود چون ملت ما میخواهد بر روی پای خود بایستد و تا زمانی که ما به اصول و ارزش ها پایبند باشیم ، آنها دست از دشمنی با ما بر نمیدارند.

سید موسی حسینی در ادامه تصریح کرد :  آنها شخصیتی همانند سلیمانی را شهید کردند که او را مالک اشتر مینامند. مالک اشتر دارای ویژگی هایی مانند ولایتمداری ، دشمن شناسی ، بصیرت ، شجاعت بود. در این روزگار وحشت و ترس ، مالک انقلاب همچون مالک امیر المؤمنین (ع) رخ از رخ دشمن بر نداشت و آنها را به خاک ذلت کشاند.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با جبهه اسلام گفت : دشمنان با علم اسلام آمدند تا ریشه اسلام را بزنند اما قاسم سلیمانی با تشکیل جبهه واحد امت اسلامی ، آنها را ناکام گذاشت

وی در پایان اشاره ای به شهادت مظلومانه سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی کرده و عنوان کرد : دولت تروریست آمریکا ، سردار  بزرگ و پرافتخار ما را ناجوانمردانه  از ما گرفت و همانطور که خون ابا عبدالله (ع) اسلام را زنده نگه داشت خون حاج قاسم نشان داد که انقلاب همیشه زنده است.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار