نماینده مردم گرگان در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق مستکبرانه و خیانت‎های قبلی نشان می‎دهد که جایی برای آشتی‎پذیری با آمریکا وجود ندارد.

جایی برای آشتی‎پذیری با آمریکا وجود ندارد

به گزارش گلستان 24، عیسی امامی ظهر امروز در جمع فرماندهان و جانشینان بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به رخدادهای اخیر در موضوع پرونده هسته‎ای ایران اظهار کرد: بدون شک ما به نمایندگان دیپلمات کشورمان اعتماد داریم اما به هیچ عنوان به غربی‎ها به ویژه به آمریکا اعتماد نداریم.

وی با انتقاد شدید از زیاده‎خواهی و یاوه‎گویی سردمداران غربی به ویژه در جریان مذاکرات هسته‎ای گفت: تنها راه حل مقابله با این زیاده‎خواهی‎ها تفکر ناب بسیجی است که به وسیله آن بتوان ضمن دفاع از حقوق مسلم و قانونی کشور پاسخ قاطع و مستحکمی به غرب به سردمداری آمریکای جنایتکار داد.

مبارزه تا رسیدن به آرمان همچنان باقیست

نماینده مردم شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نکته مهم پیام امام راحل برای تاسیس بسیج دانشجو و طلبه تصریح کرد: امام عزیز در این پیام به صراحت از شما بسیجیان دانشجو و طلبه می‎خواهد که پاسدار اصول نه شرقی و نه غربی باشید و امروز هم باید بلند فریاد بزنیم که نه تنها شعار ما بلکه منطق ما نیز همچنان نه شرقی و نه غربی است.

امامی استکبارستیزی را در ذات ایرانیان به عنوان یک منطق دینی و عبادت خالصانه برشمرد و اذعان کرد: جبهه استکبار از همان ابتدای حرکت ملت ایران به سمت انقلاب در مقابل عزم، خواست و اعتقاد مردم ایستاد و زورگویی کرد که نمونه‎های بارز آن ماجرای کاپیتولاسیون و کودتای 28 مرداد بوده و خیانت‎های آمریکا و غرب دلایل روشنی برای استکبارستیزی ما است.

دشمنی آمریکا را نباید شوخی گرفت

وی دشمنی آمریکا را با اسلام و انقلاب اسلامی یک دشمنی جدی دانست و افزود: نباید این دشمنی ریشه‎دار را شوخی گرفت و به غرب و آمریکا اعتماد کرد و دچار اشتباه استراتژیک شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری خاطرنشان کرد: برخی از هم اکنون در تلاش هستند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی را به انحراف کشانیده و از مسیر اصلی خود خارج کنند اما باید بدانند که مردم نخواهند گذاشت انتخابات از مسیر و اهدافش دور شود.

امامی با انتقاد از مطرح شدن برخی سخنان پیرامون برقراری رابطه با آمریکا گفت: اصلا بحث رابطه مطرح نبوده و نیست و تنها دولت از مقام معظم رهبری اجازه مذاکره و آن هم تنها بر سر مسئله هسته‎ای را دریافت کرده است و بس، بنابراین سخن گفتن از رابطه یک شانتاژ رسانه‎ای و خدعه برخی افراد غرب‎پرست است.

جایی برای آشتی‎پذیری با آمریکا وجود ندارد

وی اعتقاد و نوع نگرش و ایدئولوژی ایران و آمریکا را به هیچ عنوان قابل جمع ندانست و تصریح کرد: اصلا جایی برای آشتی‎پذیری بین کشور ما و آمریکا وجود ندارد و مبارزه ما همراه و همگام با بسیجیان تا پای جان و تا رسیدن به آرمان‌مان که تحقق عدالت و حکومت مستضعفان در جهان است، ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از افرادی که در برابر لبخند فریبکارانه و بعضا حتی غرش‎های وحشیانه دشمنان لبخند می‎زنند، افزود: لبخند زدن به آمریکایی‎ها نشان از فقدان روحیه انقلابی در برخی افراد بوده که برای منافع ملت و کشور بسیار آسیب‎زا و مضر است

ارسال نظر

آخرین اخبار