کار بازسازی سینما «عصر جدید» گرگان با پیشرفت ۴۰ درصدی توسط موسسه «بهمن سبز» ادامه دارد.

آخرین وضعیت بازسازی سینما «عصر جدید»/ پردیس ۵ سالنه در راه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین شریف، مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» در استان گلستان درباره بازسازی سینما «عصر جدید» گرگان به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: کار بازسازی سینما «عصر جدید» از ۱۸ آذر ۹۸ آغاز شد و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی درباره جزییات این بازسازی گفت: عملیات بازسازی این سینما در واقع تبدیل سینمای ۲ سالنه موجود به یک پردیس ۵ سالنه و فضایی مدرن است.

شریف ادامه داد: ان‌شاءالله با طراحی انجام شده در تیم مهندسی ساخت و ساز «بهمن سبز»، از فضای سالن اصلی برای اضافه کردن ۲ سالن در طبقه اول استفاده می‌کنیم تا یک سالن ۳۰۰ نفر در طبقه همکف با یک سن چند منظوره برای استفاده همایش‌ها و کنسرت‌ها داشته باشیم و در کنار آن، ۲ سالن دوقلو هرکدام به ظرفیت ۷۲ نفر در طبقه همکف احداث شود. بدین صورت ظرفیت طبقه همکف جمعا چیزی در حدود ۴۵۸ صندلی خواهد شد.

مدیر امور سینمایی استان گلستان بیان داشت: در طبقه اول نیز سالن موجود دارای ظرفیت ۹۵ نفره است که این ظرفیت تبدیل به ۱۷۳ صندلی می شود. همچنین یک سالن نیز در فضای بلاء استفاده طبقه اول تعبیه شده که قرار است سالن ۲۵ نفره VIP مدرن از آن استخراج شود.

شریف درباره وضعیت فعلی بازسازی این سینما گفت: عملیات بازسازی با اصلاح فونداسیون و تقویت‌سازی سالن آغاز شد و اکنون در مرحله نازک‌کاری سالن‌ها قرار دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری مجدد خواهد رسید.

وی درباره ویژگی‌های سینمای جدید گفت: مهمترین نکاتی که می‌توان در این بازسازی بدان اشاره کرد، اصلاح وضعیت نور، صدا، تصویر و به‌روزرسانی آن‌ها در سالن‌های قبل و تازه احداث است. همچنین تعویض مبلمان سالن‌ها می‌تواند اثرات مثبتی در فضای کلی سینما داشته باشد.

مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» در  گلستان در پایان گفت: ظرفیت‌های خوبی که استان و شهر گرگان در بحث سینما دارد، تخمین زده‌ایم که عملیات احداث پردیس می‌تواند بازخوردهای بسیار خوبی برای مخاطبان داشته باشد و با رشد چشمگیر استقبال در یکی از مهمترین سینماهای استان مواجه باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار