فرجی گفت: از سال ۶۱ تا ۶۹ در طول این سالها بازیکنان تیم بدمینتون استان در رده های نخست تا سوم در رشته های انفرادی، تیمی و دوبار مقاو آور بودند.

درخشش بدمینتون کاران گلستانی در دهه ۶۰

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سعید فرجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به صورت اتفاقی وارد ورزش بدمینتون در تهران شدم  و هر روز که تمرین می کردم برای من این رشته ورزشی جذابتر شد.

 

پیشکسوت ورزشی گلستان در رشته بدمینتون ادامه داد: پس از آن به شهرستان گنبدکاووس مهاجرت کردیم و از تیم های تهرانی برای حضور در مسابقات این منطقه دعوت کردیم تا این رشته در این منطقه گسترش یابد و ورزشکاران با تکنیک ها و روش های بیشتری آشنا شوند.

 

فرجی خاطرنشان کرد: این اقدامات منجر به آن شد که ورزشکاران استان در سطح کشور مطرح شوند و حتی مقام هایی را نیز کسب کنند.

 

وی افزود: ورزشکاران بدمینتون شهرستان گنبدکاووس در نخستین دوره بدمینتون کشور شرکت کردند و توانستند به مقام سوم تیمی دست یابند و خود را به ورزش کشور معرفی کنند و از سال 61 تا 69 در طول این سالها بازیکنان تیم در رده های نخست تا سوم در رشته های انفرادی، تیمی و دوبل قرار داشتند.

 

پیشکسوت ورزشی گلستان در رشته بدمینتون گفت: چهار بازیکن ما نیز در آن دوران به تیم ملی رسیدند و آن زمان دوران طلایی برای منطقه استان گلستان محسوب می شد.

 

فرجی افزود: توصیه من به جوانان این است که ورزش کنند و ورزش باعث می شود که جوانان زندگی سالمتری داشته باشند و بتوانند زندگی بهتری را نیز تجربه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار