کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا، تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره گرگان و رشد ۱۱۵ درصدی تولید وش پنبه در گلستان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است .

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رییس پلیس آق قلا گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲ تن ماهی قاچاق کشف شد.

**

دبیر انجمن صنفی صنایع پنبه پاک کنی گلستان گفت: کشاورزان این استان از ۱۷ هزار و ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت پنبه، ۳۳ هزار تن وش تولید کردند که نسبت به سال زراعی گذشته ۱۱۵ درصد بیشتر است.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره گرگان در کمیته سه جانبه دادگستری، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان آغاز شده تا راه دست اندازی سودجویان به اراضی این منطقه برای همیشه مسدود شود.

**

فرماندار آق قلا از معرفی هفت هزار و ۱۲۳ پرونده متقاضیان مناطق سیل زده این شهرستان به بانک های عامل خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۸۲۰ پرونده احداثی، سه هزار و ۱۵۰ پرونده تعمیری و دو هزار و ۱۵۳ پرونده متقاضیان معیشتی آق قلا برای برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل قلا معرفی شد.

**

مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: مردم این استان با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون ۳۰۰ واحد خون برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

**

بیست و ششمین شماره فصلنامه فرهنگی و پژوهشی "فرهنگ گلستان" با هدف حمایت از پژوهش‌های بومی و غیربومی منتشر شد.

**

نمایشگاه آثار صنایع‌دستی هنرمندان استان گلستان در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شد.

**
رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوان‌داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اقدامات آبخیزداری در نظر گرفته شده که با صرف آن، پروژه های آبخیزداری گلستان به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد رسید.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار