معاون فرهنگی بنیاد شهید گلستان:

طالع زاری گفت: در آستانه اربعین سردار دلها سپهبد شهید سردار سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمایی گردهمایی بزرگ خانواده شاهد و ایثارگر گلستان برگزار می شود.

گردهمایی ۲۵۰۰ نفری خانواده شاهد و ایثارگر گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدعلی طالع زاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه اربعین سردار دلها سپهبد شهید سردار سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمایی، گردهمایی بزرگ خانواده شاهد و ایثارگر گلستان با حضور دو هزار و 500 نفر از جامعه ایثارگری و تمامی ایثارگران دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید گلستان افزود: سخنران ویژه این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دکتر «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح است.

 

وی تصریح کرد: این گردهمایی در روز (یکشنبه 13 بهمن) از 14 الی 17 در حسینه عاشقان ثارالله (میدان شهرداری به سمت ولی عصر) برگزار می شود.

 

طالع زاری همچنین از عکاسان استان خواست نسبت به ثبت تصاویر این رویداد که از قومیت های مختلف استان با لباس های محلی و تصاویر شهدایشان حضور دارند، اقدام کنند.

 

وی اظهارداشت: حضور عکاسان و ثبت تصاویر ماندگار، بی شک در ترویج راه و رسم شهدا و معرفی خانواده این عزیزان تاثیرگذار خواهد بود.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید گلستان خاطرنشان کرد: به بهترین ثبت و ضبط این لحظات حضور در این مراسم جوایزی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار