سرپرست کمیته امداد گلستان:

بابایی گفت: ۲۷۱ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

۲۷۱ خانوار مددجوی کمیته امداد در دهه فجر دارای سرپناه ایمن می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» گفت: ۲۷۱ واحد مسکن مددجویان گلستانی با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان به مناسبت دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

 

سرپرست کمیته امداد گلستان با اشاره به دو هزار و 219 مسکن در حال ساخت مناطق سیل زده گلستان، افزود: دهه فجر امسال ۴۸ خانوار شهری و ۲۲۳ خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان دارای سرپناه مناسب و ایمن می شوند.

 

وی ادامه داد: در سیل گلستان دو هزار و 700 مسکن مددجویان دچار خسارت شد که با همت مسئولان تاکنون دو هزار و 300 مورد تعمیرات مسکن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام و منازل مسکونی تحویل مالکان شده است.

 

بابایی تصریح کرد: این نهاد در نظر دارد در دهه فجر امسال ۱۳۶ سری جهیزیه به ارزش ۵۴۴ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت اهدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف تفقد، دلجویی و بازدید از منازل مددجویان برای رفع مشکل آنان و عیادت از مددجویان بیمار از دیگر برنامه های کمیته امداد استان گلستان در دهه فجر است.

 

بابایی عنوان کرد: در دهه فجر امسال همچنین توزیع سبد کالا و بسته‌های حمایتی برای مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار