مدیرکل کمیته امداد استان گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از اجرای پویش هر کارمند یک حامی و هدف گذاری جذب بیش از ۲۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین استان در این طرح خبر داد.

پویش «هر کارمند یک حامی» در گلستان اجرا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سایت خبری کمیته امداد،اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق این نهاد است گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است.
وی افزود: حامیان گلستانی در هشت ماهه سال‌ جاری ۱۰۷ میلیارد تومان به فرزندان معنوی  طرح اکرام و محسنین خود کمک کردند.
اسکندری با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه  مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند عنوان کرد: در سالهای اخیر طرح اکرام فرزندان محسنین نیز توسط کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که امیدواریم اجرای این طرح سبب حامی دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان شود.
اسکندری با بیان اینکه این کمک‌ها برای معیشت، تحصیل،درمان،مسکن و دیگر موارد مورد نیاز ایتام هزینه می‌شود، عنوان کرد: بسترهای الکترونیکی برای پرداخت آسان تر کمک های نقدی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان فراهم ‌شده است.
وی اظهار کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان گلستان یا نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین به نشانی EKRAM.EMDAD.IR روش های دیگر برای ثبت نام  و پرداخت کمک های نقدی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین است.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان ۹۲۲۲ نفر است که از سوی ۱۶ هزار و ۵۱۴ حامی حمایت می ‌شوند.
وی یادآور شد: ۴۵۷۴ نفر از این تعداد فرزندان یتیم و ۴۶۴۸ نفر نیز محسنین هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار