مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در تشریح آخرین وضعیت دوربرگردان های درحال احداث راههای استان، اعلام کرد که بزودی عملیات اجرایی و ایمن سازی 8 دوربرگردان جدید شروع می شود و شاهد افزایش ضریب ایمنی راههای استان خواهیم بود.

آغاز ایمن سازی 8 دوربرگردان در محورهای مواصلاتی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ "مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار کرد: استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که در 150 کیلومتر از بزرگراه های آن 80 بریدگی و 97 تقاطع همسطح فرعی و اصلی وجود دارد که استانداردسازی 10 بریدگی در قالب دوربرگردان ایمن و عریض با اولویت های مشخص شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره کل قرار دارد.

وی افزود: مجوز احداث این 10 دوربرگردان با حدود 30 میلیارد ریال اعتبار برای سال های 97 و 98 درمعابر بزرگراهی و چهار خطه، نقاط پر تصادف و یا نقاط مستعد خطر با ریسک تصادف بالای استان گرفته شد.

میقانی ادامه داد: دو دوربرگردان به نام های "ورسن و حکیم آباد" جزو پروژه های اولویت داری بوده که ساخت آن در سال 98 آغاز شد به طوری که دوربرگردان ورسن واقع در کیلومتر پنج بزرگراه گرگان- کردکوی با بیش از 20 میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال بهره برداری است.

وی از حکیم آباد نیز به عنوان دوربرگردان دیگری نام برد که حدود 50 درصد از عملیات ساخت آن با امکانات ادارات شهرستانی در سال جاری به پایان رسیده است.

به گفته میقانی، بقیه دوربرگردان ها نیز به نام های "آرد زاهدی" در محور گرگان- علی آبادکتول، کمربندی علی آبادکتول، "سعدآباد"در محور علی‌آباد- آزادشهر،"قره‌سو" در محور آزادشهر-گنبدکاووس، "زندان(اسلام آباد)،ده حسن خان و پشمک پناه ده" در محور مینودشت-گنبدکاووس و "زینب آباد" در محور رامیان به ترتیب اولویت ساخته خواهند شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار