استاندار گلستان گفت: در موضوع احیای خلیج گرگان از دانشگاه‌های استان استمداد شد و امیدواریم با توجه به عضویت دانشگاه‌ها در کارگروه‌های مختلف استانی شاهد طرح‌ها و ایده‌های آنان در مسیر حل مسائل باشیم.

دانشگاه‌های گلستان در موضوع احیای خلیج گرگان ورود کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس در افتتاحیه پروژه‌های عمرانی دانشگاه گلستان با حضور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری اظهار داشت: دانشگاه می‌تواند مبنای توسعه باشد مشارکت دانشگاهیان در پروژه و طرح‌های عمرانی و اقتصادی استانی سبب رونق کسب و کارها و افزایش درآمد سرانه مردم می‌شود.

وی افزود: دانشگاه‌های نسل چهارم جامعه محور, خلاق و کارآفرین هستند و با توجه به وجود 80 مرکز آموزش عالی و 75 هزار نفر دانشجو در استان می‌توان از این ظرفیت در مسیر رشد و تعالی بهره‌برداری کرد.

استاندار گلستان اظهار کرد: در موضوع احیای خلیج گرگان از دانشگاه‌های استان استمداد شد و امیدواریم با توجه به عضویت دانشگاه‌ها در کارگروه‌های مختلف استانی شاهد طرح‌ها و ایده‌های آنان در مسیر حل مسائل باشیم.

حق‌شناس گفت: استان گلستان با وجود آنکه استان شمالی است در بخش‌هایی از آن شاهد زمین‌های بیابانی هستیم که دانشگاه‌ها باید با ارائه طرح‌های مناسب مدیریت استان را جهت بازتوانی و استفاده از این زمین‌ها یاری کند.

در این مراسم با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و استاندار گلستان طرح‌های عمرانی دانشگاه گلستان به بهره برداری رسید.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار