استاندار گلستان:

استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت ایجاد و حفظ آمادگی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مراقبت و پیشگیری لازم برای مقابله با ورود احتمالی ویروس به این استان مرزی ضروری است.

مقابله با کرونا در گلستان جدی گرفته شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: خیرین، داوطلبان و نهادهای عمومی برای اطلاع‌رسانی و آموزش شهروندان به شیوه‌های مختلف مانند نصب بنر، تبلیغات شهری و دیگر موارد اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است برای آگاهی بخشی عمومی، پیام ها، توصیه های بهداشتی و مراقبتی و اطلاع رسانی دقیق از سوی رسانه ها منعکس شود.

به گزارش ایرنا و مطابق آخرین گزارش‌ها، ویروس کرونا در جهان از ماه گذشته تاکنون جان ۴۲۵ نفر را گرفته و حدود ۲۵ هزار نفر را مبتلا کرد که بیشتر آنها چینی هستند.

تاکنون موردی از این بیماری در ایران مشاهده نشده است.

حق شناس ادامه داد:  حضور نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث موجب آرامش و دلگرمی آسیب دیدگان می شود و مردم با دیدن آنها امیدوار می شوند.

استاندار گلستان گفت: امیدآفرینی در جامعه هنر بزرگی است که داوطلبان هلال احمر می توانند به بهترین شکل ممکن این اقدام را صورت دهند.

وی افزود: حضور داوطلبان هلال احمر در سیل گلستان و همراهی و همدلی آنان با مردم آسیب دیده موجب رشد و افزایش سرمایه های اجتماعی در جامعه شد.

در پایان این مراسم با حضور دکتر حق شناس از خیرین و داوطلبان برگزیده جمعیت هلال احمر استان تقدیر شد.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار